Gå til innhold

Noen som har et spa-reisemål å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest trening og avslapning
Skrevet

Vi er to som vurderer å reise på en spaferie nå i august. For å få mer for pengene, vurderer vi Estland, Latvia, Portugal mm.

Ønsker oss gode treningsmuligheter i kombinasjon med muligheter for massasje og sunn mat i 7-10 dager. Budsjett på rundt 10 000,- per pers.

Noen som har gode forslag?

Gjest Nerda
Skrevet

Uten å gi så foruftig svar kanske, så ville jeg anbefale dere å holde dere til de østeuropeiske landene ved Østersjøen. Polen skal ha en del bra. Disse landene er generelt sett billige å bo i. Portugal kan trolig bli dyrere - men jeg har vært der nede, og det er et nydelig land å komme til. Jeg ville nok holde en knapp på Polen når det gjelder spa, men det er sikkert bare fordi jeg har vært i landet og vet det er billig å bo. Ti lapper pr hode er en del penger, så om dere kan få billig reise - så får dere se. Ellers er jo Google en fin tng :-)

Skrevet

Vet at det finnes flere flotte spahoteller i Strømstad, Sverige. Usikker på prisen da, men de har fått gode kritikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...