Gjest trening og avslapning Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Vi er to som vurderer å reise på en spaferie nå i august. For å få mer for pengene, vurderer vi Estland, Latvia, Portugal mm. Ønsker oss gode treningsmuligheter i kombinasjon med muligheter for massasje og sunn mat i 7-10 dager. Budsjett på rundt 10 000,- per pers. Noen som har gode forslag? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 29. juli 2010 Skrevet 29. juli 2010 Uten å gi så foruftig svar kanske, så ville jeg anbefale dere å holde dere til de østeuropeiske landene ved Østersjøen. Polen skal ha en del bra. Disse landene er generelt sett billige å bo i. Portugal kan trolig bli dyrere - men jeg har vært der nede, og det er et nydelig land å komme til. Jeg ville nok holde en knapp på Polen når det gjelder spa, men det er sikkert bare fordi jeg har vært i landet og vet det er billig å bo. Ti lapper pr hode er en del penger, så om dere kan få billig reise - så får dere se. Ellers er jo Google en fin tng :-) 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Vet at det finnes flere flotte spahoteller i Strømstad, Sverige. Usikker på prisen da, men de har fått gode kritikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.