Gå til innhold

livet er ikke noe godt

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

uansett diskusjoner på dol så er ikke livet verdt noenting. Nå har jeg mistet den kjæreste jeg har hatt hittil, og hvem kommer til å bry seg.....????? Ingen unntatt meg som synes ingenting er verdt i øyeblikket.

Gjest solfryd
Skrevet

Huffda... Det var leit synes jeg. Håper du snart får det bedre. *Klem*

hidi, the scorpion
Skrevet

Vi bryr oss!

Hvem/hva har du mistet kjære deg?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er trist, men er ikke du et sted mellom 50 og 60 aar?

Da vet du vel at livet gaar videre. Etter hva du har skrevet, saa var du ogsaa tenkt paa aa slaa opp.

Gjest segunda
Skrevet

Vi bryr oss!

Hvem/hva har du mistet kjære deg?

Jeg kranglet med kjæresten, og vi har vært uenige lenge. Han beskylder meg for en del som sårer meg dypt.

Gjest segunda
Skrevet

Det er trist, men er ikke du et sted mellom 50 og 60 aar?

Da vet du vel at livet gaar videre. Etter hva du har skrevet, saa var du ogsaa tenkt paa aa slaa opp.

Det kan umulig være viktig hvor gammel jeg er.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, men slik du beskriver det, saa er det kanskje til det beste for deg paa sikt?

Det hoeres ikke ut som dette har vaert noe sunt og voksent forhold.

Gjest segunda
Skrevet

Nei, men slik du beskriver det, saa er det kanskje til det beste for deg paa sikt?

Det hoeres ikke ut som dette har vaert noe sunt og voksent forhold.

Det vet jeg ikke, og vet ikke hvordan du kommer frem til den konklusjonen....

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg kranglet med kjæresten, og vi har vært uenige lenge. Han beskylder meg for en del som sårer meg dypt.

Det er tøft... Vet ikke hva jeg skal si.

Bare du vet hvor alvorlig det er.

Skal sende gode tanker til segunda i natt, ihvertfall;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det vet jeg ikke, og vet ikke hvordan du kommer frem til den konklusjonen....

Bare et inntrykk jeg har faatt etter dine innlegg aa doemme.

Gjest segunda
Skrevet

Bare et inntrykk jeg har faatt etter dine innlegg aa doemme.

Det samme inntrykket som du fikk av meg før at det ikke var rart atr jeg var ensom slik som jeg var?????

Gjest segunda
Skrevet

Det er tøft... Vet ikke hva jeg skal si.

Bare du vet hvor alvorlig det er.

Skal sende gode tanker til segunda i natt, ihvertfall;)

Takk hidi, jeg går videre. Jeg har mange venner som hjelper meg videre, tro det eller ei. Det er bare akkurat så vondt i øyeblikket å miste han.....

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det samme inntrykket som du fikk av meg før at det ikke var rart atr jeg var ensom slik som jeg var?????

Du trekker dine egne konklusjoner naa. Jeg snakker om _forholdet_ ditt, ikke deg som person.

Jeg bare lurer paa om dette kanskje er det beste for deg, selv om jeg selvsagt forstaar at det kan vaere vanskelig aa se akkurat naa:)

Kjaerlighetssorg er ikke godt uansett.

Skrevet

Det er vel slik vi alle føler det når vi mister kjæresten. Jeg hadde et langt foredrag for minstemann på 13 da kjæresten gjorde det slutt om at dette er ting som er fryktelig vondt, men det skjer alle mennesker en eller annen gang og ingen forstår hvor ille det er før de står oppi det med begge bena.

Og det beste med å ha opplevd det før er at vi vet at det går over, det varer ikke evig.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er ikke så veldig overrasket (har jo sagt det før) men likevel var det leit Segunda. Unner ingen kjærlighetssorg. Du må bruke tiden til hjelp, og de gode vennene du har i tiden fremover. Kanskje om noen måneder vil du se at det var for det beste? Vel uansett, der en dør lukkes, åpnes gjerne en annen :)

Skrevet

Uff segunda :( Dette var ikke bra. Føler med deg. Har ikke lest tråden så vet ikke hva det dreier seg om, men en forhåndstrøsteklem kommer her fra meg til deg

Skrevet

''Det kan umulig være viktig hvor gammel jeg er.''

Jo, det er jo det - når man er godt voksen har man jo erfart en del, og vet at man som regel kommer over ting som først virker fryktelig...

Gjest ingen nick
Skrevet

''Det kan umulig være viktig hvor gammel jeg er.''

Jo, det er jo det - når man er godt voksen har man jo erfart en del, og vet at man som regel kommer over ting som først virker fryktelig...

Uansett hvor mye en har erfart tidligere i livet, så reagerer man for øyeblikket like hardt på nye "knyttnever" i livet, som man gjorde da en var yngre og ikke hadde så mye livserfaring.

Forskjellen er at en vet at en takler det på sikt, men akkurat nå er det like vondt.

Skrevet

Uansett hvor mye en har erfart tidligere i livet, så reagerer man for øyeblikket like hardt på nye "knyttnever" i livet, som man gjorde da en var yngre og ikke hadde så mye livserfaring.

Forskjellen er at en vet at en takler det på sikt, men akkurat nå er det like vondt.

Ja, var det ikke akkurat det jeg sa? (Og forsåvidt Nickløsheletia også).

Skrevet

Føler med deg, segunda! Sender deg en knuskos, som barna mine kaller det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...