Gå til innhold

livet er ikke noe godt

Anbefalte innlegg

Gjest lykke til :))))
Skrevet

Slik har de fleste det når de har kjærlighetssorg,

men tro meg - man kommer gjennom det.

Det finnes mange fisk i sjøen, han du hadde var nok en ufisk som stod i veien for den virkelige kjærligheten og jeg vet at han er der ute om du bare åpner øynene :)

Gjest ingen nick
Skrevet

Ja, var det ikke akkurat det jeg sa? (Og forsåvidt Nickløsheletia også).

Nei, jeg oppfattet ditt innlegg på denne måten: "Du har sikkert opplevd mange leie ting i et langt liv, så det er vel ikke noe å ta så tungt".

Skrevet

Nei, jeg oppfattet ditt innlegg på denne måten: "Du har sikkert opplevd mange leie ting i et langt liv, så det er vel ikke noe å ta så tungt".

Da oppfattet du meg feil... Jeg mente å forklare hvorfor alder hadde noe å si - at når man er såpass voksen, så har man i alle fall den erfaringen som gjør at man innerst inne - selv om man i øyeblikket er bunnløs ulykkelig - vet at man sannsynligvis ser lysere på det senere.

Og hvis man i tillegg er forelder, og det man er ulykkelig over kun har noe med en selv å gjøre (egen kjærlighetssorg, egen sykdom, egne økonomiske problemer) så vet man jo også at det kunne vært langt verre.

Gjest ingen nick
Skrevet

Da oppfattet du meg feil... Jeg mente å forklare hvorfor alder hadde noe å si - at når man er såpass voksen, så har man i alle fall den erfaringen som gjør at man innerst inne - selv om man i øyeblikket er bunnløs ulykkelig - vet at man sannsynligvis ser lysere på det senere.

Og hvis man i tillegg er forelder, og det man er ulykkelig over kun har noe med en selv å gjøre (egen kjærlighetssorg, egen sykdom, egne økonomiske problemer) så vet man jo også at det kunne vært langt verre.

Da er vi enige.

Gjest Livet kan  være hardt
Skrevet

Masse varme klemmer til deg.

Du har i hvert fall en ting å glede deg over og det er vennene dine,

Er igjennom det samme om deg akkurat nå...Jeg griner ,"hater" og har mistet søvnen.

Jeg har heller ikke hatt et eneste menneske å snakke med om dette denne uka fordi dette er litt spesiellt. Og så har det vært en travel uke på jobb i tillegg.

Men du...dette skal vi overleve:)

Er 50 jeg...så jeg har lært at når alt er som svartest så dukker det alltid opp et lite lyspunkt. Akkurat nå spiste jeg en god sjokolade:)

Og som en annen skrev, har man barn så vet man at det kunne vært mye verre.

Skal likevel innrømme at dette har vært den mest ensomme uka i mitt liv:(

Ha en fortsatt så fin sommer du kan!! Godt vi har DOL:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...