Janna Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Er det noen her som har fått verdigjenstander/smykker vurdert i forhold til hva de er verdt? Jeg har et gullsmykke som jeg tror kan være ganske kostbart, og kunne godt tenkt meg å selge det. Mye annet jeg kunne tenkt meg å bruke pengene på enn et smykke som bare ligger der og ikke blir brukt. Hvordan går man fram? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Bare å ta det med til en gullsmed det. Så får du beskjed med det samme. 0 Siter
Janna Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Skrevet 30. juli 2010 Bare å ta det med til en gullsmed det. Så får du beskjed med det samme. Det er da så mye fjortiser som står i kassen overalt. En ba meg legge smykket igjen, så kunne sjefen hennes se på det når han kom på jobb... Særlig! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Da går du innom en gullsmedbutikk og leverer det til taksering. Det koster litt (avhengig av hva smykket er verdt), men det er den eneste måten bør gjøre det på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.