Gå til innhold

Tatoveringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han sikter neppe på å bli Statoils pressetalsmann.

Mulig han kan få jobb som BPs pressetalsmann i USA - det virker som de kan trenge en slik! :-)

Med vennlig hilsen

Gi det litt tid du. :0) Jeg så foresten en hårete machomann på treninga her for litt siden, barbert hode, brun og fin, med HELLO KITTY tegna på leggen... Og den var ikke liten og diskret heller!

*knegger* Uberkult.

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

30

• Sør

26

• Bookworm

26

• Angustia

18

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gi det litt tid du. :0) Jeg så foresten en hårete machomann på treninga her for litt siden, barbert hode, brun og fin, med HELLO KITTY tegna på leggen... Og den var ikke liten og diskret heller!

*knegger* Uberkult.

*lol*

Men kanskje ikke like morsomt om 25 år?

Med vennlig hilsen

Skrevet

*lol*

Men kanskje ikke like morsomt om 25 år?

Med vennlig hilsen

Jeg har klokkertro på at folk flest lar tattisene sine "vokse på seg", og ser på dem som levd liv. De som ikke gjør det og peser for å fjerne dem har et enda større problem enn det å ikke tenke seg om i øyeblikket tror jeg... Hvilke skade gjør en tattoo når resten av kroppen er sviske og man har blått hår og sæggerumpe uten å ha på sæggebukse?

Tror machomannen har en liten datter eller noe slikt. Jeg synes det var en herlig statement til hans øvrige image. :0)

Men det kan jo være jeg er naiv. It has been known to happen. :0)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har klokkertro på at folk flest lar tattisene sine "vokse på seg", og ser på dem som levd liv. De som ikke gjør det og peser for å fjerne dem har et enda større problem enn det å ikke tenke seg om i øyeblikket tror jeg... Hvilke skade gjør en tattoo når resten av kroppen er sviske og man har blått hår og sæggerumpe uten å ha på sæggebukse?

Tror machomannen har en liten datter eller noe slikt. Jeg synes det var en herlig statement til hans øvrige image. :0)

Men det kan jo være jeg er naiv. It has been known to happen. :0)

Man tar jo ikke tatovering hvis man tror det er noen som helst fare for at man vil angre om 25 år. De som er i tvil bør ikke ta tatovering. Likevel er det vel mange av disse. Jeg ser det er gode penger å tjene for de som fjerner tatoveringer om dagen.

Jeg fatter ikke at folk er så utseendefikserte at de bryr seg såpass om den kaninen de har på skulderen at de går gjennom dyre- og smertefulle timer hos legen for å fjerne dem.

Menmen. Hver sin smak. :)

Skrevet

Hm... nå spør du vanskelig. Nei, jeg syns ikke det gjorde noe, i alle fall.

Men hadde ho vært 3 ganger så stor, hadde den kanskje vært i overkant, eller? ;-)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, men jeg visste ikke at så mange deler vår oppfatning. Har inntrykk av at alle har en tatovering eller fem nå. Jeg har aldri likt tatoveringer, verken på menn eller kvinner. Jeg synes det ser trashy ut, rett og slett. Det styggeste jeg ser er bruder med tatoveringer og kjole uten ermer. Grøss!

Ren og hel hud er jo så sexy! Begriper ikke at folk vil skjemme den med glorete tegninger. Går det forresten an å ikke gå lei av tatoveringer? Nesten alt mulig annet går man jo lei av etter en stund, fra klær til sofaputer til gubben...

Jeg må si meg veldig enig med deg, tonie. Men jeg synes tatoveringer kan være så mangt, egentlig. Sånn som på denne karen her:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10002200

syntes jeg det var direkte vakkert:-) Han har hele ryggen full i tillegg. Og det er veldig smakfullt og vakkert på alle måter. Men det spørs hvordan det ser ut når han blir gammel og skrukkete:-)

Skrevet

Ikke tattoveringen. =)

OK, gå ut på byen og kos deg, tattoveringer eller ikke :-)

Skrevet

Hva er en flatbanker?

Selvsagt hadde ikke tattoveringen tatt seg like bra ut om dama var 70 år, men det sier vel seg selv... jeg syns det er fint med tattoveringer.

Tatoveringer er sikkert pent nok på ung og stram hud. Men de er ikke like pene når huden blir mindre elastisk, og motivene etter hvert blir ugjenkjennelige:-)

Skrevet

Sant nok! Så jeg gidder ikke selv. Hm, lurer på hvordan de ville tatt seg ut på meg, om jeg gikk ned fra min nåværende vekt til normalen... hehehe...

Microfiche?

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sant nok! Så jeg gidder ikke selv. Hm, lurer på hvordan de ville tatt seg ut på meg, om jeg gikk ned fra min nåværende vekt til normalen... hehehe...

Omtrent som når unge blir eldre:-) Huden vil jo krympe sammen og forandre seg når man går ned mange kilo i vekt.

Jeg husker i "gode gamle dager". Da var det bare menn som hadde vært til sjøs som hadde tatoveringer. Og det var et utrolig dårlig tegn til omverdenen:-)

Skrevet

Hva er en flatbanker?

Selvsagt hadde ikke tattoveringen tatt seg like bra ut om dama var 70 år, men det sier vel seg selv... jeg syns det er fint med tattoveringer.

Endelig kan jeg opplyse deg, SMIR: En flatbanker er lesbisk - forstå det den som kan :-)

Skrevet

Hva er en flatbanker?

Flatbanker = lesbe

Nei, du synes tættiser bare er moderat fint på 70-åringer. Blæ.

Skrevet

Ah, jeg skjønte det nå... de er jo "flate" der nede... også "banker" de mot hverandre...

*ROTFL*

Skrevet

Flatbanker = lesbe

Nei, du synes tættiser bare er moderat fint på 70-åringer. Blæ.

Kan også kalles teppetyggere!

Skrevet

Du må lære deg å skille mellom damer og tattiser. Tattis er som regel bra, søttiåringe damer er som regel ikke så bra.

Det spørs jo hva du mener med "bra" det:-) Alle aldere har sin sjarm, sies det:-)

Skrevet

Haha - det har jeg ikke hørt før.

Takk. Slike kontraSøriske begreper bør kunnes.

Skrevet

Du må lære deg å skille mellom damer og tattiser. Tattis er som regel bra, søttiåringe damer er som regel ikke så bra.

Du kan ikke skille ei kjerring på sytti med tættis fra tættisen sin. Vi må da kunne bli enig om det kjære deg.

Skrevet

Er teppetyggere lesbiske eller tatoverte? Og forklar meg gjerne hvorfor *blond*..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...