Gå til innhold

Tatoveringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er teppetyggere lesbiske eller tatoverte? Og forklar meg gjerne hvorfor *blond*..

Lesbiske.

Tenk på cunninglus, og da fra tiden før det ble vanlig å barbere seg der.

Med vennlig hilsen

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

30

• Sør

26

• Bookworm

26

• Angustia

18

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjønnshår = teppe, tygge = slikke.

Ah :-) Men du må være enig i at det var en dårlig metafor, eller?

Skrevet

Hehe. =)

Som sagt var det en femtiårig dame som flørtet med meg sist jeg var på byen. Jeg hadde da ikke noe imot det! Mine jevnaldrede får jeg da ingen oppmerksomhet fra!

Ta i mot det du får da:-) Alle erfaringer er bedre enn ingen:-)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, men jeg visste ikke at så mange deler vår oppfatning. Har inntrykk av at alle har en tatovering eller fem nå. Jeg har aldri likt tatoveringer, verken på menn eller kvinner. Jeg synes det ser trashy ut, rett og slett. Det styggeste jeg ser er bruder med tatoveringer og kjole uten ermer. Grøss!

Ren og hel hud er jo så sexy! Begriper ikke at folk vil skjemme den med glorete tegninger. Går det forresten an å ikke gå lei av tatoveringer? Nesten alt mulig annet går man jo lei av etter en stund, fra klær til sofaputer til gubben...

Gubber og tættiser er kompliserte å bytte ut. Man bør derfor kanskje ha et ganske uforpliktende forhold til slike ting - evt kutte dem ut. Det er anderledes med sofa.

Skrevet

Nja, begrepet er jo logisk... hva med "soper"? Hvor er logikken?

Godt poeng, hvor kommer alle disse utrolige metaforene fra, mon tro?

Skrevet

Lesbiske.

Tenk på cunninglus, og da fra tiden før det ble vanlig å barbere seg der.

Med vennlig hilsen

Det ante meg, men hvor kommer alle disse pussige metaforene fra, mon tro? Fordommer, spør du meg :-(

Skrevet

Haha... neh... =P

Uansett vet jeg ikke hva jeg skal gjøre om noen flørter med meg. Jeg har ikke opparbeidet meg den form for ferdighet/kunnskap.

Jeg har dog etterhvert skjønt at damer helst vil flørtes med, fremfor å motta kjærlighetserklæringer. =P Det er nå ennå godt, men jeg har havnet i stampen...

Du må jo begynne med "og bli kjent med". Så kan du spe på med komplimenter. Kjærligehtsærklæringer er noe man først kommer med når man er sikker på at man mener noe med dem:-)

Skrevet

Det ante meg, men hvor kommer alle disse pussige metaforene fra, mon tro? Fordommer, spør du meg :-(

Homser blir jo ofte kalt skinkeryttere.. Det er vel ikke akkurat noen metafor, men fordommer har nok noe med disse kallenavnene å gjøre:)

Skrevet

Flatbanker, teppetygger, soper, osv. er selvsagt nedverdigende ord for homofile. :-( Det er ikke få som har endt opp med selvmord på grunn av slike ord, og holdningene bak.

Heldigvis går verden fremover.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, men jeg har vært sikker, jeg. Har lett for å bli forelsket. Henger sikkert sammen med min psykiatriske lidelse, tror jeg... er i alle fall forsket på at forelskelse og psykose ligner veldig, kognitivt sett. Eller hvordan de ulike områdene i hjernen er i bruk, da.

"Forelsket i forelskelsen" kanskje:-) Du er en god gutt, Smir, og for den rette dama er du nok et funn! Det gjelder bare at du finner henne. Men da må du nok ikke se deg blind på unge kropper med tatoveringer, som i tillegg er retusjerte:-)

Skrevet

Men "skinkerytter" har jo en viss logikk, da... skjønner ikke hvorfor det skulle være nedverdigende, når det bare beskriver virkeligheten. Men det er jo det da, så man bør jo vise hensyn til at det kan være sårende.

Vel, homofile er jo mer enn bare en sexhandling. Man beskriver ikke heterofile etter hvordan de har sex.

Skrevet

Vel, homofile er jo mer enn bare en sexhandling. Man beskriver ikke heterofile etter hvordan de har sex.

Uten at jeg har en link så mente jeg å lese en undersøkelse for ikke så lenge siden som sa at homofile ikke har mer eller oftere analsex enn heterofile. Husker ikke alle detaljer - så ta det med en klype salt.

Skrevet

Tatoveringer er sikkert pent nok på ung og stram hud. Men de er ikke like pene når huden blir mindre elastisk, og motivene etter hvert blir ugjenkjennelige:-)

Det er da man må være smart nok når man velger hvor på kroppen man skal tatovere seg:-)

Skrevet

Veldig enig med deg. Usmakelig og se på homofiles kjærlighert som et resultat av sex/kåthet. Jeg hadde blitt utrolig forbannet hvis jeg var en av dem.

Skrevet

Det er da man må være smart nok når man velger hvor på kroppen man skal tatovere seg:-)

Noe sånt ja :-) Eller la det være:-)

Skrevet

Haha... neh... =P

Uansett vet jeg ikke hva jeg skal gjøre om noen flørter med meg. Jeg har ikke opparbeidet meg den form for ferdighet/kunnskap.

Jeg har dog etterhvert skjønt at damer helst vil flørtes med, fremfor å motta kjærlighetserklæringer. =P Det er nå ennå godt, men jeg har havnet i stampen...

Flørting er i utgangspunktet ikke noe meir enn du gjør her inne; smalltalk. Om det utvikler seg , kan du gi noen komplimenter og evt invitere til en kaffe e.l.

PS: Ikke misforstå! Jeg har bikka 40 og kunne nok vært mora di, så jeg flørter ikke, bare småprater :-)

Skrevet

Sant nok, Sør.

Men husk at det er en forskjell mellom homofili og homoseksualitet. Det er gjerne akten folk tenker på. Fulle gutter er da minst like kjærlige som et homofilt par.

Nei, homofili og homoseksualitet er 100% synonymer. I de fleste språk heter det homoseksualitet (har kun ett ord).

Hvis de "går for begge" så er de bifile/biseksuelle.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Noe sånt ja :-) Eller la det være:-)

*Kremt*, det er for sent å la være for min del;-)

Skrevet

Og takk for komplimentet ja. =)

"Forelsket i forelskelsen", ja. Stemmer det. Det kan gå over med aldring/erfaring, men behøver ikke...

Jeg mener det:-) Hvis du kunne få lagt av deg din tendens til selvopptatthet, og det er jo naturlig når man ikke lenger har bare har seg selv og tenke på, så ville du blitt en flott partner for den rette der ute. Tenk om vi kunne fått opplevd en lykkelig Smir her på dol...Det hadde vært noe det :-)

Skrevet

Går det bra litt over halebeinet? Selv om man er overvektig med planer om å bli normalvektig?

Muligens, men jeg tør ikke å svare deg bombastisk på det... hvis du ønsker deg en tatovering - kan du ikke vente til du har blitt normalvektig da? Bruke det som en belønning til deg selv når du har klart å komme ned i den vekten du ønsker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...