Gå til innhold

Tatoveringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh... du er en irriterende skapning! ^^

Jeg gidder ikke diskutere med deg, men må bare påpeke at du vet lite om gandhi.

Nelson Mandela fullførte det Ghandi startet:

"Former President of South Africa Nelson Mandela is a follower of Gandhi,[21] despite efforts in 2003 on the part of Gandhi's critics to prevent the unveiling of a statue of Gandhi in Johannesburg.[17] Bhana and Vahed commented on the events surrounding the unveiling in the conclusion to The Making of a Political Reformer: Gandhi in South Africa, 1893–1914. In the section "Gandhi's Legacy to South Africa," they note that, "Gandhi inspired succeeding generations of South African activists seeking to end White rule. This legacy connects him to Nelson Mandela...in a sense Mandela completed what Gandhi started."["

Fra Wikipedia.

Og begge jobbet som advokater i SA.

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

30

• Sør

26

• Bookworm

26

• Angustia

18

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Liker du dette?

Overhodet ikke - favorittene er Kraftwerk og Depeche Mode...

Skrevet

:-)

Var på konserten deres i Bergen i januar - og det er den største konsertopplevelsen jeg har hatt:-) Se David Gahan stå der rett foran meg med verdens herligste mannsstemme:-)

Ja, han har en herlig stemme:-) Hva synes du om slikt som dette?

Skrevet

Jøss... hadde jeg aldri forestilt meg... så for meg deg som en jazzdame. Moderne jazz. SÅ feil kan man ta. ^^

Hehe, jazz liker jeg overhodet ikke:-) Og det er nettopp det som skjedde nå, som for det meste skjer, min musikksmak gjenspeiler nok overhodet ikke personligheten min genrelt. Er også veldig glad i heavy og klassisk (jeg synger i kor)...

Skrevet

Ja, han har en herlig stemme:-) Hva synes du om slikt som dette?

Har aldri hørt om - men den var nyyyyydelig:-)

Jeg synges jo som sagt i kor, så jeg elsker slik type musikk =sangbar musikk og klassisk generelt.

Det som er ganske rart med meg da, er at jeg er så "altetende" når det kommer til musikk - men jeg krever kvalitet - om det da er pop, rock, heavy, klassisk eller black metal spiller ingen rolle - det skal være bra!

Skrevet

Hva syns du om dem, da?

Nei nei nei nei - det slår jo bare akkorder på elektiske gitarer - og sjokkerer ved å stå i en kirke med munkekapper... Det er ikke intelligent musikk...

Skrevet

Hva med India, da? Hva med Gandhi som filosof?

Hvor mange personer kjenner du som ville levd så asketisk som ham? I praksis.

Det er de færreste som ønsker å leve slik.

Fra det jeg vet om han så var han heller ikke veldig "OK" med familien, og skal (etter sigende) ha sovet nær en ung jente mange netter for å se om han kunne motstå å "røre" henne.

Ekstrem avholdenhet er ikke en OK filosofi.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Har aldri hørt om - men den var nyyyyydelig:-)

Jeg synges jo som sagt i kor, så jeg elsker slik type musikk =sangbar musikk og klassisk generelt.

Det som er ganske rart med meg da, er at jeg er så "altetende" når det kommer til musikk - men jeg krever kvalitet - om det da er pop, rock, heavy, klassisk eller black metal spiller ingen rolle - det skal være bra!

Ja:-) Han er praktfull:-) Da skal jeg gi deg et tips...Lytt til Peter Skellern. Han er vedens mest undervurderte artist. Dette er hans mest kjente:

Skrevet

Hva syns du om dem, da?

Fy..Smir. Dette var ren aggresjon :-(

Skrevet

Ja:-) Han er praktfull:-) Da skal jeg gi deg et tips...Lytt til Peter Skellern. Han er vedens mest undervurderte artist. Dette er hans mest kjente:

Har lagret linken, skal se på den senere en gang når jeg kan ha litt høyere volum på Pc'en...Snuppa sover:-)

Skrevet

Det er veldig intelligent, men passer seg absolutt ikke på youtube med PC-høyttalere... har uheldigvis ikke sett dem selv, men... skal visst være en utrolig opplevelse. Det er noe helt unikt.

Muligens.... Kanskje du har rett i det med høytalere og YouTube... Selv ønsker jeg å dra på Jean Michelle Jarre på Akershus festning 28. august - DA er vi virkelig over på intelligent musikk...

Skrevet

Har lagret linken, skal se på den senere en gang når jeg kan ha litt høyere volum på Pc'en...Snuppa sover:-)

Gjør det :- ) Peter Skellern er fantastisk:-)

Skrevet

Gjør det :- ) Peter Skellern er fantastisk:-)

Forresten veldig hyggelig å "snakke" med deg i kveld - jeg trengte en voksenperson å kommunisere med akkurat nå...

Skrevet

Forresten veldig hyggelig å "snakke" med deg i kveld - jeg trengte en voksenperson å kommunisere med akkurat nå...

Flott:- ) Bare si ifra hvis du trenger det igjen, og kontakt meg gjerne på mail: [email protected], hvis du har lyst :- )

Skrevet

Ja, kanskje. =)

Dette har jeg også stor sans for:

Da blir Dumme Birger bare småtråkk ^^

Mørk og fin video.

Nå bare kødder du med meg, Smir:-(

Skrevet

Flott:- ) Bare si ifra hvis du trenger det igjen, og kontakt meg gjerne på mail: [email protected], hvis du har lyst :- )

Tusen takk, Colette - adressen er lagret i kontakter... Selv har jeg [email protected] hvis det skulle være av interesse...

Skrevet

Tusen takk, Colette - adressen er lagret i kontakter... Selv har jeg [email protected] hvis det skulle være av interesse...

Jeg har lagt deg til :-)

Skrevet

Den er absolutt favoritten. =) RÅKUL drakt han vokalisten har... spesielt "hjelmen"... ^^

Du får ingen damevenn så lenge du tilbyr den slags musikk:-) Det ver jeg av erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...