Gå til innhold

Tatoveringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er et tullenavn ^^

Ja, det er det. Eller tror du at jeg heter tovejanwerner? :-)

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

30

• Sør

26

• Bookworm

26

• Angustia

18

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er det. Eller tror du at jeg heter tovejanwerner? :-)

Jeg var da helt sikker på at du var døpt "tovejanwerner" - på samme måte som at mitt døpenavn er Bookworm:-)

Skrevet

Jeg var da helt sikker på at du var døpt "tovejanwerner" - på samme måte som at mitt døpenavn er Bookworm:-)

LOL:-) Så enkelt er det nok ikke :-)

Skrevet

LOL:-) Så enkelt er det nok ikke :-)

Hmm, merkelig du;-)

Skrevet

Hmm, merkelig du;-)

Ikke sant :-) Det var jo ellers et nydelig navn, synes du ikke? :-)

Skrevet

Ikke sant :-) Det var jo ellers et nydelig navn, synes du ikke? :-)

tovejanwerner ja...enkelt å forstå kjønnet i det minste...eller ikke:-)

Sjekk linken jeg la ut nå på den "kjede seg under gudstjenestegreier". http://www.youtube.com/watch?v=JF4NstsQFDQ ... eller så var det like lett å legge den her... Dette er virkelig en nyyydelig sang.

Skrevet

tovejanwerner ja...enkelt å forstå kjønnet i det minste...eller ikke:-)

Sjekk linken jeg la ut nå på den "kjede seg under gudstjenestegreier". http://www.youtube.com/watch?v=JF4NstsQFDQ ... eller så var det like lett å legge den her... Dette er virkelig en nyyydelig sang.

Ja, Chris de Burgh er fantastisk:-)

Skrevet

Jeg må si meg veldig enig med deg, tonie. Men jeg synes tatoveringer kan være så mangt, egentlig. Sånn som på denne karen her:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10002200

syntes jeg det var direkte vakkert:-) Han har hele ryggen full i tillegg. Og det er veldig smakfullt og vakkert på alle måter. Men det spørs hvordan det ser ut når han blir gammel og skrukkete:-)

Flott kar, men jeg ville nok likt ham enda bedre uten de tatoveringene. Kunst passer best på vegger, synes jeg;)

Skrevet

Flott kar, men jeg ville nok likt ham enda bedre uten de tatoveringene. Kunst passer best på vegger, synes jeg;)

Skal du henge ham på veggen?

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Skal du henge ham på veggen?

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Hehe. Eventuelt sy kåpe av ham:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe. Eventuelt sy kåpe av ham:)

Fy deg;)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...