EnolaGay Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7229192 De to var skrekkelig like! Og det smilet kunne knuse gråstein. :0) 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Ja, jeg tenkte faktisk å starte en tråd med akkurat det samme bildet. Helt utrolig. Og enda mer utrolig når man tenker på hvordan det er på Haiti! Med vennlig hilsen 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Ja, jeg tenkte faktisk å starte en tråd med akkurat det samme bildet. Helt utrolig. Og enda mer utrolig når man tenker på hvordan det er på Haiti! Med vennlig hilsen ''Ja, jeg tenkte faktisk å starte en tråd med akkurat det samme bildet. Helt utrolig.'' Oj,- da var vi 3.. Jeg satt og nøt bildet for 2 minutter siden. Herlige ansikter! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Så et annet bilde av dem tidligere i dag - den jentungen var til å spise opp! )))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.