Gå til innhold

Hvordan plante rabarbra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det er min erfaring også. Har man en liten avlegger/rot så er det bare og dytte den i jorda, og man blir aldri kvitt den igjen:-)''

:-P Jadda, bare gniiiii det inn dere! ;o)

Jeg mener ikke og være slem mot deg, Lillemus :-) Men rabarbra er det eneste jeg ikke trenger og bekymre meg for i min hage. Gressløk derimot...den kommer aldri tilbake hos meg:-(

Skrevet

Nettopp, jeg har ikke grønne fingre, men klarer å se hva som er UGRESS. =)

He..he..Ja, rabarbra vokser nesten som ugress. Jeg bor i et gammelt hus med en veldig gammel hage.Og her finnes det rabarbra som vokser nærmest vilt i den nederste delen av hagen som jeg lar seile sin egen sjø.

Jeg oppdaget forresten et jordvepsebol der nede om dagen, og det er ikke fullt så hyggelig. Når jeg kommer med gressklipperen så liker de det ikke:-(

Skrevet

Mævrer??? Mener du maur? Hmmm... Aner ikke, ser ikke noe til noen andre maur her i alle fall.

Ja...å. Maur. Jeg sier mævrer og glemte et øyeblikk åssen man staver det... Jeeeezz...*deltidsdyslektisk*

Skrevet

Jeg mener ikke og være slem mot deg, Lillemus :-) Men rabarbra er det eneste jeg ikke trenger og bekymre meg for i min hage. Gressløk derimot...den kommer aldri tilbake hos meg:-(

Jeg bare tuller! :o) Men jeg må få gjort alvor av en ny rabarbrarot, har de det på gartneriene fremdeles tro, nå så sent på sommeren?

Kjæresten satte ned en gressløkplante tidligere i sommer og den står nå der ennå, men jeg skal ikke slå meg på brøstet og påstå at den kommer igjen til neste år ennå gitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...