Gå til innhold

Ville du kuttet ut din aller beste venn.....

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke ha det sånn, men
Skrevet

Har du hatt det sånn i 6 år ?????? du må bare snakke med mannen din!!!!!!!!!!!!!

Vi har snakket sammen, og han vet at jeg ikke har det lett.

Det har gått helt greit å ha det sånn, helt til dette dukket opp. Da ble det vanskelig... Skulle ønske følelsene var rettet mot riktig person..

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• ShitDiddelyDo

8

• Holmes

3

• frosken

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest guromor
Skrevet

Vi har snakket sammen, og han vet at jeg ikke har det lett.

Det har gått helt greit å ha det sånn, helt til dette dukket opp. Da ble det vanskelig... Skulle ønske følelsene var rettet mot riktig person..

Men har mannen din ikke vært hjemme denne tiden ?

Skrevet

Men hvor har mannen vært ????? kan jo hende att han ikke har visst noe ?

Mannen min har ikke visst så mye nei, det har du rett i.

De 10 siste årene har han jobbet ute på anlegg og stort sett vært hjemme annenhver helg. Tror vi mistet mye pga de 10 årene...

Nå har han byttet jobb, og er hjemme hver dag. Vanskelig å tilpasse seg det livet også....

Skrevet

Men hvor har mannen vært ????? kan jo hende att han ikke har visst noe ?

''kan jo hende att han ikke har visst noe ?''

Hvordan kan du ha et forhold til noen og ikke merke at de er alvorlig syke? (Med mindre de aktivt skjuler det.)

Da forsømmer du din partner hvis du ikke legger merke til det, og bryr deg om det, og gir ham/henne oppmerksomhet/omsorg.

Og det er det jeg forsøker å si - "utroskap" er langt mer enn bare "sex med feil person", det er også å overse, snakke ned om, ikke være der for, osv. partneren.

Med vennlig hilsen

Gjest guromor
Skrevet

Mannen min har ikke visst så mye nei, det har du rett i.

De 10 siste årene har han jobbet ute på anlegg og stort sett vært hjemme annenhver helg. Tror vi mistet mye pga de 10 årene...

Nå har han byttet jobb, og er hjemme hver dag. Vanskelig å tilpasse seg det livet også....

Hvorfor byttet han jobb ?kan det hende att han og ville være sammen med deg og barna mere !!!!!!

Gjest guromor
Skrevet

''kan jo hende att han ikke har visst noe ?''

Hvordan kan du ha et forhold til noen og ikke merke at de er alvorlig syke? (Med mindre de aktivt skjuler det.)

Da forsømmer du din partner hvis du ikke legger merke til det, og bryr deg om det, og gir ham/henne oppmerksomhet/omsorg.

Og det er det jeg forsøker å si - "utroskap" er langt mer enn bare "sex med feil person", det er også å overse, snakke ned om, ikke være der for, osv. partneren.

Med vennlig hilsen

Men alvorlig syk hvorfor ikke snakke med mannen og fortelle dette ??

Skrevet

Selvsagt, men det kan jo både være fordi man er for syk, eller fordi man har sagt det, men han likevel ikke gjorde noe.

Poenget mitt var mer at det er veldig mange flere faktorer enn "har hun hatt sex med ham" som må tas i betraktning. Akkurat det kan være det minst viktige. "Var han der for henne da hun trengte ham?" er kanskje viktigere. (Og lignende spørsmål den andre veien, selvsagt.)

Det er veldig enkelt å fokusere på "hvem som hadde sex", men i virkeligheten forteller det veldig lite om dynamikken, og "hvem som har gjort noe galt".

Med vennlig hilsen

Skrevet

Mannen vet guromor, men er først nå som han jobber og er hjemme han har skjønt hvor langt nede jeg har vært, og til tider fortsatt er.

Ja, han har på en måte visst, men er ikke stort han har fått gjort når han er nord og jeg er sør.

Det han ikke har visst, er at jeg har vært forholdsvis følelsesløs i så mange år, og det var det veldig vondt å fortelle han...

Og ja, jeg velger ofte å leke blid og glad, får heller slite om natten

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Selvsagt, men det kan jo både være fordi man er for syk, eller fordi man har sagt det, men han likevel ikke gjorde noe.

Poenget mitt var mer at det er veldig mange flere faktorer enn "har hun hatt sex med ham" som må tas i betraktning. Akkurat det kan være det minst viktige. "Var han der for henne da hun trengte ham?" er kanskje viktigere. (Og lignende spørsmål den andre veien, selvsagt.)

Det er veldig enkelt å fokusere på "hvem som hadde sex", men i virkeligheten forteller det veldig lite om dynamikken, og "hvem som har gjort noe galt".

Med vennlig hilsen

Enig med deg! Og her ser det ogsaa ut som de nesten ikke har sett hverandre paa 10 aar.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville heller ikke kuttet ham ut. Gode venner vokser ikke på trær.

Gjest guromor
Skrevet

Mannen vet guromor, men er først nå som han jobber og er hjemme han har skjønt hvor langt nede jeg har vært, og til tider fortsatt er.

Ja, han har på en måte visst, men er ikke stort han har fått gjort når han er nord og jeg er sør.

Det han ikke har visst, er at jeg har vært forholdsvis følelsesløs i så mange år, og det var det veldig vondt å fortelle han...

Og ja, jeg velger ofte å leke blid og glad, får heller slite om natten

Men det kan jo hende att han ikke hadde det lett borte han heller???? Ser ut som for meg att dere ikke har vært flinke til og snakke om det noen av dere ?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Etter aa ha lest litt mer av det du har skrevet, ville jeg heller ikke ha kuttet han ut.

Gjest guromor
Skrevet

Jeg ville heller ikke kuttet ham ut. Gode venner vokser ikke på trær.

Men du sier att mannen din er en god venn også!! hvorfor ikke satse på han og barna??+

Skrevet

Men det kan jo hende att han ikke hadde det lett borte han heller???? Ser ut som for meg att dere ikke har vært flinke til og snakke om det noen av dere ?

Nei, han har heller ikke hatt det lett borte.

Og nei, vi har ikke vært veldig flinke til å snakke sammen. Iløpet av de 10 årene har jeg hatt mer enn nok med å oppdra 3 unger, og holde ting over vann her hjemme, han har hatt sitt borte.

Skrevet

Etter aa ha lest litt mer av det du har skrevet, ville jeg heller ikke ha kuttet han ut.

Nei, det er faktisk helt utelukket....

Men håper ting bare går seg til, for det er ikke lett dette.

Gjest guromor
Skrevet

Nei, det er faktisk helt utelukket....

Men håper ting bare går seg til, for det er ikke lett dette.

Helt utelukket og satse på mannen din og barna ?????????? virker som du har bestemt deg??

Skrevet

Helt utelukket og satse på mannen din og barna ?????????? virker som du har bestemt deg??

Jeg blir her jeg er jeg, det er jeg ikke i tvil om.

Men spørsmålet er å kutte ut en god venn for å kjølne følelsene, eller beholde vennen og håpe følelsene går over av seg selv. Skjønner?

Skrevet

Men du sier att mannen din er en god venn også!! hvorfor ikke satse på han og barna??+

Hadde du ment dette hvis denne vennen var en kvinne? Det virker ikke som trådstarter på dette nåværende tidspunkt har tenkt å fortale mannen sin, men får påfyll fra den andre mannen til å holde ut ekteskapet sitt. Det kan være p.g.a. denne kontakten at hun blir i ekteskapet sitt. Man må ikke leve i tosomhet for å kunne si at man satser på mann og barn.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hvorfor saa mange spoersmaalstegn?

Skrevet

Fordi partneren skal jo være noe "mer" enn bare en venn?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...