Gå til innhold

Ville du kuttet ut din aller beste venn.....

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke ha det sånn, men
Skrevet

Hadde du ment dette hvis denne vennen var en kvinne? Det virker ikke som trådstarter på dette nåværende tidspunkt har tenkt å fortale mannen sin, men får påfyll fra den andre mannen til å holde ut ekteskapet sitt. Det kan være p.g.a. denne kontakten at hun blir i ekteskapet sitt. Man må ikke leve i tosomhet for å kunne si at man satser på mann og barn.

Klem :-)

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• ShitDiddelyDo

8

• Holmes

3

• frosken

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men det kan jo hende att han ikke hadde det lett borte han heller???? Ser ut som for meg att dere ikke har vært flinke til og snakke om det noen av dere ?

Nå skyver du ansvaret over...

Med vennlig hilsen

Gjest guromor
Skrevet

Klem :-)

Men er han glad , forelsket i deg sier han noe til deg ?

Skrevet

Jeg blir her jeg er jeg, det er jeg ikke i tvil om.

Men spørsmålet er å kutte ut en god venn for å kjølne følelsene, eller beholde vennen og håpe følelsene går over av seg selv. Skjønner?

Jeg forstår deg godt, tror jeg.

Jeg skal selvsagt ikke si hva du skal/bør velge, men siden det er hans vennskap som har holdt deg oppe i flere år, så er det åpenbart at du ikke bør miste det (noe du også har sagt du ikke skal).

Det du beskriver er du definitivt ikke den første i verden som har opplevd, og det finnes veldig mange gode og mindre gode løsninger på det. En løsning er at mannen din aksepterer vennskapet deres (uten å spørre mer om hva det inneholder). Og det er selvsagt en million andre varianter også.

For at du skal kunne være "en god mor" må du også prioritere deg selv. Selvutslettese er kanskje verdsatt innen noen religioner, men er veldig lite nyttig i virkeligheten.

Ønsker deg alt godt,

Skrevet

Men er han glad , forelsket i deg sier han noe til deg ?

Ja, han er gla i meg. Og sier han er like forelska nå som for 20 år siden.

Det får meg ikke til å føle meg bedre

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå skyver du ansvaret over...

Med vennlig hilsen

Jeg synes ikke noen har skyld i at det har blitt som det har blitt.

Han maatte jobbe og en jobb trenger man jo. Naar det er sagt saa tror jeg det er lett aa miste foelelsene for et menneske som har vaert borte i hele 10 aar. Det er ikke saa rart at hun foeler at den andre mannen staar henne naermere.

Gjest guromor
Skrevet

Ja, han er gla i meg. Og sier han er like forelska nå som for 20 år siden.

Det får meg ikke til å føle meg bedre

skjønner det! er leit for dere begge , men trur fortsatt dere bør snakke sammen , siden han sier er like forelsket i deg, og du bare ser han som en god venn .Trur dere må åpne dere begge! hva sier så han som du er forelsket i da .

Skrevet

Jeg synes ikke noen har skyld i at det har blitt som det har blitt.

Han maatte jobbe og en jobb trenger man jo. Naar det er sagt saa tror jeg det er lett aa miste foelelsene for et menneske som har vaert borte i hele 10 aar. Det er ikke saa rart at hun foeler at den andre mannen staar henne naermere.

Nei, vi vet selvsagt ikke nok til å plassere noen skyld.

Poenget med det jeg skrev ovenfor var mer at jeg synes konseptet "utroskap" omfavner mye mye mer enn bare å ha sex med noen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg forstår deg godt, tror jeg.

Jeg skal selvsagt ikke si hva du skal/bør velge, men siden det er hans vennskap som har holdt deg oppe i flere år, så er det åpenbart at du ikke bør miste det (noe du også har sagt du ikke skal).

Det du beskriver er du definitivt ikke den første i verden som har opplevd, og det finnes veldig mange gode og mindre gode løsninger på det. En løsning er at mannen din aksepterer vennskapet deres (uten å spørre mer om hva det inneholder). Og det er selvsagt en million andre varianter også.

For at du skal kunne være "en god mor" må du også prioritere deg selv. Selvutslettese er kanskje verdsatt innen noen religioner, men er veldig lite nyttig i virkeligheten.

Ønsker deg alt godt,

Sør......Du virker til å være en klok person :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, vi vet selvsagt ikke nok til å plassere noen skyld.

Poenget med det jeg skrev ovenfor var mer at jeg synes konseptet "utroskap" omfavner mye mye mer enn bare å ha sex med noen.

Med vennlig hilsen

Ja og der er jeg enig.

Skrevet

Takk. Verden er ikke bare svart/hvit, og ikke bare nyansert, men med farger, samy infrarødt og ultrafiolett.

Tenk på hva som er viktig for deg, og for ungene. Du trenger styrke, men det må du (som alle) hovedsakelig finne inne i deg selv. Kanskje du må velge. Kanskje du kan finne en bedre løsning? Kanskje....

Men dårlig samvittighet løser ikke noe som helst. Finn styrke i dine venner (ikke bare han), og forsøk å se hva ekteskapet ditt kan og ikke kan være. Det er ikke få som har et mer eller mindre "åpent ekteskap". Men selv uten det, så kan mye tolereres, og løses hvis man samarbeider, og man gir oppmerksomhet.

Med vennlig hilsen

Gjest guromor
Skrevet

har han du er forelsket i barn? vet hans kone noe! tenk om han til slutt ikke vill gå fra sin kone og da sitter du der uten noen !

Skrevet

har han du er forelsket i barn? vet hans kone noe! tenk om han til slutt ikke vill gå fra sin kone og da sitter du der uten noen !

Nei, jeg har uansett verdens beste bestevenn :-)

Og skulle jeg en eller annen gang i fremtiden flytte herfra, så er ikke det pga at jeg er fjortisforelska.

Jeg har ingen intensjoner om å leve og bli gammel med min bestevenn, jeg trenger han mer som en venn enn noe annet. Følelsene har bare dukket opp, og jeg synes hele greiene er bare trist.

Gjest guromor
Skrevet

Og skulle jeg en eller annen gang i fremtiden flytte herfra, så er ikke det pga at jeg er fjortisforelska.

Jeg har ingen intensjoner om å leve og bli gammel med min bestevenn, jeg trenger han mer som en venn enn noe annet. Følelsene har bare dukket opp, og jeg synes hele greiene er bare trist.

skjønner det håper att alt ordner seg for deg og mannen din. husk det att en gang var du og forelsket i mannen din prøv og finn tilbake det

Gjest guromor
Skrevet

Men hvis du ikke har tenkt og leve og bli gammel med beste vennen din hvorfor satse på han da?

Skrevet

Men hvis du ikke har tenkt og leve og bli gammel med beste vennen din hvorfor satse på han da?

Jeg vil satse på han for det han har vært, og for det han fortsatt er.....

Min aller, aller beste venn.

Gjest guromor
Skrevet

Er det mannen din du skriver om nå ? er litt vanskelig når begge to er gode venner

Gjest guromor
Skrevet

jeg trur nok att du kommer til og ødelegge to ekteskap til slutt . og det er ille . ta vare på de du har hjemme.

Skrevet

jeg trur nok att du kommer til og ødelegge to ekteskap til slutt . og det er ille . ta vare på de du har hjemme.

''jeg trur nok att du kommer til og ødelegge to ekteskap til slutt . og det er ille . ta vare på de du har hjemme.''

Vet du, guromor - slik er det så til de grader kunnskapløst og naivt å skrive. Du vet så utrolig lite (både du og jeg) om hva som foregår her, at å anklage noen for å ødelegge to ekteskap er langt over streken. Du bør si unnskyld for det.

Gjest guromor
Skrevet

''jeg trur nok att du kommer til og ødelegge to ekteskap til slutt . og det er ille . ta vare på de du har hjemme.''

Vet du, guromor - slik er det så til de grader kunnskapløst og naivt å skrive. Du vet så utrolig lite (både du og jeg) om hva som foregår her, at å anklage noen for å ødelegge to ekteskap er langt over streken. Du bør si unnskyld for det.

beklager det jeg skrev men det er bare noe jeg trur . ikke meningen og såre noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...