Gå til innhold

Ville du kuttet ut din aller beste venn.....

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har du god grunn til ;-P

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg sett kampen på puben nedi gata - spansk og nederlandsk pub vegg i vegg - fullt liv og gauling ;)

Hvis nederlenderne i Spania var like tullinger som nederlenderne på banen, var det kanskje like greit å se kampen på hotellet. ;)

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• ShitDiddelyDo

8

• Holmes

3

• frosken

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Hvis nederlenderne i Spania var like tullinger som nederlenderne på banen, var det kanskje like greit å se kampen på hotellet. ;)

Hehe, jeg var en smule engstelig når alle kinaputtene begynte å smelle, men Nederlenderne der vi bodde oppførte seg heldigvis fint ;)

Verre var det når nevøen min sprada rundt i spansk landslagsdrakt i Barcelona samme dag som baskerne gikk i demonstrasjonstog (vi forvilla oss inn i toget) for et selvstendig baskerland (de ser på Barcelona som sin "hovedstad").... Han fikk noen stygge blikk før vi skjønte fadesen ;)

Skrevet

Hehe, jeg var en smule engstelig når alle kinaputtene begynte å smelle, men Nederlenderne der vi bodde oppførte seg heldigvis fint ;)

Verre var det når nevøen min sprada rundt i spansk landslagsdrakt i Barcelona samme dag som baskerne gikk i demonstrasjonstog (vi forvilla oss inn i toget) for et selvstendig baskerland (de ser på Barcelona som sin "hovedstad").... Han fikk noen stygge blikk før vi skjønte fadesen ;)

Landet som erklærte Norge krig før det engang fikk selvstendighet! *lol*

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, huff, det kunne jo vært farlig. Kjenner til basker-spania-hatet. Lærer en del av å se fotball, vettu. ;)

Gjest togli
Skrevet

Landet som erklærte Norge krig før det engang fikk selvstendighet! *lol*

Med vennlig hilsen

Hehe, noe sånt, ja ;)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, huff, det kunne jo vært farlig. Kjenner til basker-spania-hatet. Lærer en del av å se fotball, vettu. ;)

Jeg ser altfor lite fotball til å ha lært noe der -men lærte litt nå i ferien iallefall ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser altfor lite fotball til å ha lært noe der -men lærte litt nå i ferien iallefall ;)

Ja, man lærer gjerne litt når man sender barna sine iført Spansk fotballdrakt inn i en baskerdemonstrasjon. ;)

Gjest togli
Skrevet

Ja, man lærer gjerne litt når man sender barna sine iført Spansk fotballdrakt inn i en baskerdemonstrasjon. ;)

*fnis* :))

Skrevet

Jeg har alltid sagt at det nymotens greiene med at gutter og jenter skal være 'bare' venner er naturstridig. Det her er beviset! Naturen kommer i veien, hvordan skulle ellers slektene gå videre!? En kan ikke være bare venn med det motsatte kjønn (eller det kjønn en tenner på), det vil før eller senere skje det som skjedde med deg, en av partene utvikler følelser, eller en havner til sengs. Og da mener jeg ikke for å sove...

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men kom til å tenke på et ordtak - Gresset kan bli like grønt på din side av gjerde, bare du vanner det!

Skrevet

Jeg har alltid sagt at det nymotens greiene med at gutter og jenter skal være 'bare' venner er naturstridig. Det her er beviset! Naturen kommer i veien, hvordan skulle ellers slektene gå videre!? En kan ikke være bare venn med det motsatte kjønn (eller det kjønn en tenner på), det vil før eller senere skje det som skjedde med deg, en av partene utvikler følelser, eller en havner til sengs. Og da mener jeg ikke for å sove...

Hva med bifile? Skal de leve uten venner?

Selvsagt kan det du nevner skje, som det kan skje med andre enn venner. Og at det skjer i ett tilfelle er jo ikke noe "bevis" på at det er allmenngyldig.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men kom til å tenke på et ordtak - Gresset kan bli like grønt på din side av gjerde, bare du vanner det!

Problemet er vel ofte at "den andre" ikke vanner gresset, og da blir folk gjerne trett av å vanne alene.

Med vennlig hilsen

Gjest vil ikke ha det sånn, men
Skrevet

Jeg tror du må tenke nøye over om du har såpass lite følelser for mannen din at du heller hadde ønsket å være alene. Ikke sammenlign mannen din med vennen din, for det blir en urettferdig sammenligning akkurat nå ;)

Ting som fikk meg til å ta avgjørelsen om å gå ut av ekteskapet mitt var at jeg f.eks. ikke orka tanken på å reise på tur alene med eksen fordi jeg ville kjeda meg... Jeg tenkte også at uten barna så ville vi aldri vært gift så lenge... Ei heller kunne jeg se for meg oss to sammen når vi ble gamle. Alt ble bare feil, trist og leit..... Men man bør ikke gå på grunn av et annet menneske (selv om et annet menneske kan være utslagsgivende for at man greier å bestemme seg for å gå). Se deg selv om ti år..Hvor er du da? Hvordan ønsker du å ha det? Du har bare et liv... Barna skal selvsagt taes hensyn til, men jeg tror barna er bedre tjent med foreldre som er lykkelige sammen. Skjønner godt at du har det vanskelig nå :-/

Lykke til uansett hva du velger å gjøre :)

Kjenner igjen det meste av det du skriver der togli..

Bare en dag med barnefri er vanskelig for meg, eller en kveld...

Sånn har det vel igrunn vært siden minsten var et par år, og han er 8 nå.

Det er mange år siden jeg første gang tenkte at hadde vi ikke hatt unger, så hadde jeg ikke vært her.

Men tar ingen avgjørelse nå, jeg er litt for langt nede, og litt for opptatt av en annen mann til å vurdere situasjonen nøye...

En annen ting jeg tenker på er jo det økonomiske og alt hva dette innebærer.............

Det økonomiske stenger veldig....

Tusen takk for svar, synes du hadde et veldig bra innlegg :-)

Skrevet

Kjenner igjen det meste av det du skriver der togli..

Bare en dag med barnefri er vanskelig for meg, eller en kveld...

Sånn har det vel igrunn vært siden minsten var et par år, og han er 8 nå.

Det er mange år siden jeg første gang tenkte at hadde vi ikke hatt unger, så hadde jeg ikke vært her.

Men tar ingen avgjørelse nå, jeg er litt for langt nede, og litt for opptatt av en annen mann til å vurdere situasjonen nøye...

En annen ting jeg tenker på er jo det økonomiske og alt hva dette innebærer.............

Det økonomiske stenger veldig....

Tusen takk for svar, synes du hadde et veldig bra innlegg :-)

Kan nesten ikke gjøre annet enn å sende deg en klem og si at jeg forstår at dette er kjempetøft for deg....

Gjest vil ikke ha det sånn, men
Skrevet

Kan nesten ikke gjøre annet enn å sende deg en klem og si at jeg forstår at dette er kjempetøft for deg....

Takk :-)

Gjest karisnuppa
Skrevet

Takk :-)

Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, men jeg lurer på en ting. Vet denne mannen du er forelska i at du er forelska i han, og har han de samme følelsene for deg som du har for han?

Etter å ha lest alle innlegga her, har jeg skjønt at han er i et forhold han også. Og at du og din mann er veldig gode venner med dem. Vet ho noe om dette?

Har mannen din noen anelser om din forelskelse? Hvis han har det, må jo han være helt knust. Det hadde jeg vært hvis jeg hadde fått greie på at mannen min var forelska i en annen.

Du bør jo også vite det at du ødelegger ikke bare ditt ekteskap men også denne mannen sitt forhold. Har du egentlig samvittighet til at du ødelegger 2 ekteskap, og ditt vennskap til hans partner???

Men en ting du MÅ tenke på, er barna dine. Har de noen anelser om dette? Er de såpass store at de skjønner hva som er på ferde?

Jeg vil bare ønske deg lykke til med hva du velger, men tenk på

barna dine!!!

Skrevet

Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, men jeg lurer på en ting. Vet denne mannen du er forelska i at du er forelska i han, og har han de samme følelsene for deg som du har for han?

Etter å ha lest alle innlegga her, har jeg skjønt at han er i et forhold han også. Og at du og din mann er veldig gode venner med dem. Vet ho noe om dette?

Har mannen din noen anelser om din forelskelse? Hvis han har det, må jo han være helt knust. Det hadde jeg vært hvis jeg hadde fått greie på at mannen min var forelska i en annen.

Du bør jo også vite det at du ødelegger ikke bare ditt ekteskap men også denne mannen sitt forhold. Har du egentlig samvittighet til at du ødelegger 2 ekteskap, og ditt vennskap til hans partner???

Men en ting du MÅ tenke på, er barna dine. Har de noen anelser om dette? Er de såpass store at de skjønner hva som er på ferde?

Jeg vil bare ønske deg lykke til med hva du velger, men tenk på

barna dine!!!

''Men en ting du MÅ tenke på, er barna dine. Har de noen anelser om dette? Er de såpass store at de skjønner hva som er på ferde?

Jeg vil bare ønske deg lykke til med hva du velger, men tenk på barna dine!!!''

På generell basis - det er sannsynligvis bedre for ungene å få en ny "far", enn bare å ha en far som har vært borte i 10 år.

Dessuten er det jo "merkelig" at du skylder på henne, når det er han som har vært borte.

''u bør jo også vite det at du ødelegger ikke bare ditt ekteskap men også denne mannen sitt forhold. Har du egentlig samvittighet til at du ødelegger 2 ekteskap, og ditt vennskap til hans partner???''

Du vet intet om hva som foregår i det andre samboerskapet. De kan ha et åpent forhold, for det du vet. Uansett er det opp til mannen å finne ut av det, og ikke denne kvinnens ansvar.

Det du sier er at folk skal forbli i et dårlig ekteskap på grunn av dårlig samvittighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...