Gå til innhold

Hvordan holde ut kjedelige gudstjenester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kloke ord, Bookworm:-) Og desuten sies det at folk som kjeder seg er kjedelige mennesker.....

Ja du sier noe...

Selv synger jeg i kor, og må av den grunn overvære en del gudstjenester (går ikke normalt i gudstjenester)... Jeg kunne fort ha kjedet meg i en slik setting, men bruker muligheten til å lære neste salme, så jeg sitter og leser noter og lærer nye sanger;-)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

35

• ShitDiddelyDo

28

• Bookworm

14

• Sør

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da sitter jeg og studerer alle de rare menneskene :)

Syns presten hos oss ligner litt på Postmann Pat, så da sitter jeg og humrer inni meg mens jeg later som jeg følger intenst med på prekenen hans ;-)

LOL :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøp deg plugger som effektivt filtrerer ut støyen utenfor, og legg inn yndlingsmusikken på spilleren. Det er ingen skam å høre på musikk i kirka. De fleste vil ikke engang se det. Hvis noen sier noe sier du bare at du har problemer med hørselen, og at øredoktoren har anbefalt at du går med høreapprat i noen dager.

Skrevet

Ja du sier noe...

Selv synger jeg i kor, og må av den grunn overvære en del gudstjenester (går ikke normalt i gudstjenester)... Jeg kunne fort ha kjedet meg i en slik setting, men bruker muligheten til å lære neste salme, så jeg sitter og leser noter og lærer nye sanger;-)

Det er jo slik "voksne mennesker" håndterer en slik situasjon.

Skrevet

Hehe, ja så lenge jeg ikke begynner å øve høyt og kreve at kantoren gir meg tonen;-)

Gjest segunda
Skrevet

Det har for lengst sluttet å være et problem for meg, men jeg husker spesielt fra barndommen for kjedelig det var å sitte i kirka og ikke orke å høre på og ikke forstå det som ble sagt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Det er jo slik "voksne mennesker" håndterer en slik situasjon.''

Homer Simpson er også en voksen mann, og han håndterer ikke gudstjenester på denne måten.

Skrevet

''Det er jo slik "voksne mennesker" håndterer en slik situasjon.''

Homer Simpson er også en voksen mann, og han håndterer ikke gudstjenester på denne måten.

Jeg snakker om "vanlige voksne mennesker":-) Ikke Homer Simpson.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg snakker om "vanlige voksne mennesker":-) Ikke Homer Simpson.

Selv ville jeg heller satt min litt til skikkelig mannfolk som Homer, Al Bundy og Pondus. :)

Skrevet

Selv ville jeg heller satt min litt til skikkelig mannfolk som Homer, Al Bundy og Pondus. :)

Tullebukk:-)))

Skrevet

Tullebukk:-)))

Ærlig talt, Colette, jeg trodde du skulle slutte med disse grusomme personangrepene dine på SDD! :glis:

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ærlig talt, Colette, jeg trodde du skulle slutte med disse grusomme personangrepene dine på SDD! :glis:

Jeg lurer på hvorfor hun tror jeg tuller. ;)

Skrevet

He..he...det var ikke meningen og personangripe han :-)

Gjest septembermum
Skrevet

Jeg er mest opptatt av hvordan jeg skal holde ut ryggsmertene naar jeg sitter i kirka. Jeg kjeder meg aldri jeg:)

De burde gjort noe med stolene...

ShitDiddelyDo
Skrevet

De burde gjort noe med stolene...

Årsaken til at de ikke gjør noe med stolene er at alle ville sovnet hvis de var mer behagelige.

Gjest septembermum
Skrevet

Årsaken til at de ikke gjør noe med stolene er at alle ville sovnet hvis de var mer behagelige.

Ja, du har kanskje rett i det hehe :)

Gjest septembermum
Skrevet

Du tar feil... det er for å forstå at helvetet faktisk er virkelig ^^

Hvis du synder havner du i helvete og må sitte på vonde stoler i all evig tid.

Amen

Skrevet

Du kan jo bare ha SMIR's FAVORITTSANG på øret:

ÅÅÅÅ smir - det er en av verdens beste sanger:-))))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...