Gå til innhold

Hvordan holde ut kjedelige gudstjenester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo bare ha SMIR's FAVORITTSANG på øret:

Nei..jeg liker ikke Kate Bush...:-(

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

35

• ShitDiddelyDo

28

• Bookworm

14

• Sør

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei..jeg liker ikke Kate Bush...:-(

Hvorfor ikke?

Skrevet

Njaaa.... =)

Her er hun derimot sammen med MIN favoritt:

Nei...:-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bedre...men jeg synes Phil Collins er 100 ganger bedre.

Huff, nei. Genesis etter Gabriel er nitrist.

Det ble få låter som den under med Collins.

Skrevet

Hvorfor ikke?

Jeg vet ikke. Annet en at hun blir for teatralsk i mine ører. Jeg liker generelt mannlige artister best.Skjemmes.....:-(

Skrevet

Sikkert fordi hun har kattestemme ^^

Åh mjaumajumajumjaumjau... åh mjuamjaumjaumajumjau...

Nå elsker jeg katter da:-)

Skrevet

Jeg vet ikke. Annet en at hun blir for teatralsk i mine ører. Jeg liker generelt mannlige artister best.Skjemmes.....:-(

Hehe, det er jo rett og slett kjønnsdiskrimiering;-) Neida, selv liker jeg mannlige artister best, men det henger sammen med det jeg skrev tidligere om at jeg selv synger og er glad i ting jeg selv kan synge. Jeg har en såpass dyp stemme at jeg passer best på "guttesanger"... Er det flaut når man er en 31 år gammel dame eller?

Skrevet

Huff, nei. Genesis etter Gabriel er nitrist.

Det ble få låter som den under med Collins.

Enig...

Hva med denne:

Sukk:-)

Skrevet

Nå elsker jeg katter da:-)

Skulle akkurat til å svare det samme selv, da jeg vet hvor høyt du elsker katter:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, det er jo rett og slett kjønnsdiskrimiering;-) Neida, selv liker jeg mannlige artister best, men det henger sammen med det jeg skrev tidligere om at jeg selv synger og er glad i ting jeg selv kan synge. Jeg har en såpass dyp stemme at jeg passer best på "guttesanger"... Er det flaut når man er en 31 år gammel dame eller?

Du skal være glad du ikke har den vanlige kvinnestemmen. Den ødelegger de fleste låter. ;)

En av få kvinner jeg makter å høre på er denne dama.

Gjest togli
Skrevet

Den artigste gudstjenesten jeg har vært på var da presten hadde planlagt å fortelle om den døve som fikk hørselen tilbake når Jesus helberedet ham ;-)

Presten så litt stressa ut når han oppdaga to døve i kirka (jeg og eksen prata tegnspråk når vi kom inn) .. og vi skjønte fort grunnen når presten begynte på dagens preke. Han virka så ille til mote at jeg hadde store problemer med å holde meg alvorlig. På toppen av det hele viste minstemor ganske så tydelig hva hun syntes om at jesus syntes det var nødvendig å helberede døve. Hun gapte storøyd, himla med øynene og fniste til faren sin og meg mens hun sa (ganske høyt): "Trur dei at det e fælt å være døv?!" :-DDD

Skrevet

Du skal være glad du ikke har den vanlige kvinnestemmen. Den ødelegger de fleste låter. ;)

En av få kvinner jeg makter å høre på er denne dama.

Enig med deg - en sopran gjør seg best når det kommer til klassisk musikk, men ellers er den stemmen faktisk mindre pen... En trenger en dyp damestemme (alt, som er min stemme :-)) for å gjøre en sang interessant...

Skrevet

Skulle akkurat til å svare det samme selv, da jeg vet hvor høyt du elsker katter:-)

:-))) Takk, Bookworm.-)) Jeg er litt utafor nå. Vi har hatt en katt på jobben i flere mnd. nå, og har foret han denne tiden. Denne uken ble han hentet av dyrebeskyttelsen til et nytt hjem i Oslo. Vi fanget han, og leverte han, men aner vi noenting om hvordan det går med han. Neida...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men her er den beste

Det har du helt rett i. At det er den beste, altså.

Skrevet

Jeg liker ikke Pink Floyd...bortsett fra denne:

Da vil du sannsynligvis like Comfortably Numb.

Og sjekk denne versjonen av Mother:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...