Gå til innhold

Hvordan holde ut kjedelige gudstjenester

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg liker ikke Pink Floyd...bortsett fra denne:

Den er ikke bedre enn denne. Da jeg var 19 aar fortalte jeg venninnen min at hvis jeg doede ung, maatte hun soerge for at den ble spilt i begravelsen min. Jeg tror jeg staar for den fremdeles:)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

35

• ShitDiddelyDo

28

• Bookworm

14

• Sør

13

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det har du helt rett i. At det er den beste, altså.

Ja, jeg skal ha den i begravelsen min. Det fortalte jeg venninna mi for mange aar siden:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg skal ha den i begravelsen min. Det fortalte jeg venninna mi for mange aar siden:)

Jeg har ikke tenkt ut begravelsessanger til meg selv ennå, det går være grenser, men jeg burde kanskje vurdere denne.

http://www.youtube.com/watch?v=8smO4VS9134

Skrevet

Da vil du sannsynligvis like Comfortably Numb.

Og sjekk denne versjonen av Mother:

Fantastisk, sør...Takk for den:-) men ingenting slå denne fra denne kanten, synes jeg:

Sukker og gråter litt :-)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt ut begravelsessanger til meg selv ennå, det går være grenser, men jeg burde kanskje vurdere denne.

http://www.youtube.com/watch?v=8smO4VS9134

Nyyyydelig - min bror hadde den i sitt bryllup, men det var mer med tanke på fotballaget;-)

Skrevet

Den er ikke bedre enn denne. Da jeg var 19 aar fortalte jeg venninnen min at hvis jeg doede ung, maatte hun soerge for at den ble spilt i begravelsen min. Jeg tror jeg staar for den fremdeles:)

Nydelig:-) Men litt maskulin?

Skrevet

Fantastisk, sør...Takk for den:-) men ingenting slå denne fra denne kanten, synes jeg:

rett og slett målløs...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nyyyydelig - min bror hadde den i sitt bryllup, men det var mer med tanke på fotballaget;-)

Jeg ville også foretrukket at The Cop sang. :)

Mer grøsningsfremkallende blir det ikke.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nydelig:-) Men litt maskulin?

Maskulin? Nei, det synes jeg ikke:)

Skrevet

rett og slett målløs...

Ja, denne er fantastisk. Noe av det beste jeg noensinne har hørt...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Den er nydelig:)

Skrevet

Ja, denne er fantastisk. Noe av det beste jeg noensinne har hørt...

¨den synger jeg selv:-)

Skrevet

¨den synger jeg selv:-)

Det skulle jeg gjerne ha hørt:-)

Skrevet

Den sangen har en lang historie - første gang jeg var i Rio de Janeiro spilte de den kontinuerlig på minst én av radiostasjonene. Det var bare å stille inn - det var alltid noen som spilte den.

Det er en utrolig sang.

Skrevet

Maskulin? Nei, det synes jeg ikke:)

Jeg oppfatter Pink Floyd som menns favorittt:-) Alt er så teknisk fullkomment, men det er blottet for følelser....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den sangen har en lang historie - første gang jeg var i Rio de Janeiro spilte de den kontinuerlig på minst én av radiostasjonene. Det var bare å stille inn - det var alltid noen som spilte den.

Det er en utrolig sang.

Slummen i Rio har fostret noen bra artiser. Dvs - i hvert fall et band.

Skrevet

Den artigste gudstjenesten jeg har vært på var da presten hadde planlagt å fortelle om den døve som fikk hørselen tilbake når Jesus helberedet ham ;-)

Presten så litt stressa ut når han oppdaga to døve i kirka (jeg og eksen prata tegnspråk når vi kom inn) .. og vi skjønte fort grunnen når presten begynte på dagens preke. Han virka så ille til mote at jeg hadde store problemer med å holde meg alvorlig. På toppen av det hele viste minstemor ganske så tydelig hva hun syntes om at jesus syntes det var nødvendig å helberede døve. Hun gapte storøyd, himla med øynene og fniste til faren sin og meg mens hun sa (ganske høyt): "Trur dei at det e fælt å være døv?!" :-DDD

Velkommen hjem, togli :-) Har det gått 3 uker allerede? Godt og se deg her igjen:-)) Håper du har hatt en fin ferie!

Skrevet

Roger Waters kommer til Fornebu Arena i april (tror jeg det er) neste år.

Synes han er like kurant uten Pink Floyd. :)

Jeg har sett han Live - det er både fantastisk og nitrist.

Fantastisk fordi musikken er så utrolig.

Nitrist fordi han (til tider) hadde en "strait jacket" (sånn jakke fra psyk uten hull i enden av ermene) på seg. Bakgrunnen til mye av musikken er jo galskap.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg oppfatter Pink Floyd som menns favorittt:-) Alt er så teknisk fullkomment, men det er blottet for følelser....

Pink Floyd er da ikke blottet for følelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...