Angustia Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Nå synes jeg det ble i overkant mye Jan Werner her. Sov heller på denne: http://www.youtube.com/watch?v=u6gr3N8WWVg Hehe, PC'n min bruker en halv evighet på å spille av en YouTube-snutt, men dette hørtes ut som noe min 18-årige sønn hører på :-) 0 Siter
Colette Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Du får denne av meg. Sov godt http://www.youtube.com/watch?v=kvM5BP11hxg Nydelig...God natt .-) 0 Siter
Angustia Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Hva med denne, da. Cover av en New Model Army-låt. Sepultura gjør den langt bedre enn orginalen. Rolig og fin. http://www.youtube.com/watch?v=fa6lOgjMrBU&feature=related Haha :-) Hørte bare begynnelsen pga min middelalderske data, men det hørtes veldig ut som min sønns musikk ;-( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Haha :-) Hørte bare begynnelsen pga min middelalderske data, men det hørtes veldig ut som min sønns musikk ;-( Du er sannsynligvis i en alder der du synes alt med gitar høres likt ut. Men sønnen din kjenner nok Sepultura. 0 Siter
Angustia Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Du er sannsynligvis i en alder der du synes alt med gitar høres likt ut. Men sønnen din kjenner nok Sepultura. Nei, hører forskjell på en god gitar, da Og ja, sønnen hører på Seputura, grrr 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Nei, hører forskjell på en god gitar, da Og ja, sønnen hører på Seputura, grrr Det er ikke det dummeste han kan høre på. Med mindre han fortsatte å høre på dem etter Roots. 0 Siter
Angustia Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Nei, hører forskjell på en god gitar, da Og ja, sønnen hører på Seputura, grrr Og jeg feilstava det i ørska, godt han er på metal-konsert :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Det er ikke det dummeste han kan høre på. Med mindre han fortsatte å høre på dem etter Roots. Roots er bra, det andre sølet er bare støy! 0 Siter
Helmi Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Mitt råd: _lytt_ til det som blir sagt i steden for å sitte der og tenke: "dette var kjedelig". Kanskje får du da noe ut av talerens budskap? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Det er enkelt når en selv ikke må delta aktivt. Det er bare å dagdrømme seg bort til den neste fjellturen, treningsturen, hyrdestunden eller hva en ellers gleder seg til. Mer avansert blir det når det kreves at du selv er aktiv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Velkommen hjem, togli :-) Har det gått 3 uker allerede? Godt og se deg her igjen:-)) Håper du har hatt en fin ferie! Takk colette Så koselig ) Ja, tre uker gikk fort, men jammen var det godt å komme hjem også ;-) Håper du har hatt det finti ferien! 0 Siter
fasanen Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg oppfatter Pink Floyd som menns favorittt:-) Alt er så teknisk fullkomment, men det er blottet for følelser.... Hjelp!! Blasfemii, iiik!!!!!!!! Pink Floyd - blottet for følelser?? Har du LYTTET til Pink Floyd? 0 Siter
siameser Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg begynner fort å dagdrømme om jeg må sitte stille. Det der sikkert ut som om jeg lytter veldig konsentrert. Noen ganger, om jeg for eksempel må jobbe overtid på en stille dag, bruker jeg å se for meg at jeg reiser en lang strekning som jeg kjenner godt. Da har jeg en tydelig forestilling om hvor "langt det er igjen" til jeg slipper ut- 0 Siter
EnolaGay Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Lydbok og Ipod! :0) Bare pass på at håret og klærne dekker snora. (Og ikke ha lyden for høyt på) 0 Siter
Sør Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Hjelp!! Blasfemii, iiik!!!!!!!! Pink Floyd - blottet for følelser?? Har du LYTTET til Pink Floyd? Det der kan få til og med ateister til å vurdere en blasfemiparagraf! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Ja, lykke til med studiene, da... Jeg satser på at studiene interesserer meg mer enn den heilage ånd og hans gjøren og laden, oppramset fra en kar med sørlandsdialekt og kjole! ;0) 0 Siter
Gjest det kristne sørland Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg satser på at studiene interesserer meg mer enn den heilage ånd og hans gjøren og laden, oppramset fra en kar med sørlandsdialekt og kjole! ;0) ''oppramset fra en kar med sørlandsdialekt og kjole'' Ikke vær frekk nå! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Men trådstarter nevner jo forelesninger. =) Ja men det stod gudstjenester i overskrifta så jeg stoppet liksom der. ;0) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 ''oppramset fra en kar med sørlandsdialekt og kjole'' Ikke vær frekk nå! Det er vel ikke frekt. Det er jo sant i 90% av tilfellene! :0P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.