Gå til innhold

Hvordan holde ut kjedelige gudstjenester

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

35

• ShitDiddelyDo

28

• Bookworm

14

• Sør

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ville også foretrukket at The Cop sang. :)

Mer grøsningsfremkallende blir det ikke.

Du vet sikkert at det er en Rogers & Hammerstein-låt, fra en musical? Jeg holder ikke med de røde, men går gjerne med på at det er en fantastisk låt.

Den brukes både i bryllup og begravelser. I originalen spilles den bl.a. når hovedpersonen er på vei til himmelen, tror jeg.

Hvis jeg noen gang må arrangere begravelsen til sønnen min (ikke at jeg tror eller håper det kommer til å skje), skal den være avslutningen.

Gjest fra bergen
Skrevet

Jeg snakker ikke om smak, men om kvalitet.

Men "stor stemmeprakt" er ikke nødvendigvis = "kvalitet".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du vet sikkert at det er en Rogers & Hammerstein-låt, fra en musical? Jeg holder ikke med de røde, men går gjerne med på at det er en fantastisk låt.

Den brukes både i bryllup og begravelser. I originalen spilles den bl.a. når hovedpersonen er på vei til himmelen, tror jeg.

Hvis jeg noen gang må arrangere begravelsen til sønnen min (ikke at jeg tror eller håper det kommer til å skje), skal den være avslutningen.

''

Hvis jeg noen gang må arrangere begravelsen til sønnen min (ikke at jeg tror eller håper det kommer til å skje), skal den være avslutningen.''

Hehe, huff. Jeg vet det du ikke mente det ille, men den setningen så morbid ut. ;)

Skrevet

Sist de var her var i hvert fall i 92 eller 93, tror jeg. Siste turneen. Men Roger Wates spilte på Norwegian Wood for et par-tre år siden.

Pink Floyd var i Oslo siste gang høsten 1994.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...