Gjest Nickløsheletia Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Hva med denne, da. Cover av en New Model Army-låt. Sepultura gjør den langt bedre enn orginalen. Rolig og fin. http://www.youtube.com/watch?v=fa6lOgjMrBU&feature=related Jeg hadde logget av foer du la ut denne, men den var ikke rolig og fin den heller. Dette er ikke musikk:) 0 Siter
laban Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg ville også foretrukket at The Cop sang. Mer grøsningsfremkallende blir det ikke. Du vet sikkert at det er en Rogers & Hammerstein-låt, fra en musical? Jeg holder ikke med de røde, men går gjerne med på at det er en fantastisk låt. Den brukes både i bryllup og begravelser. I originalen spilles den bl.a. når hovedpersonen er på vei til himmelen, tror jeg. Hvis jeg noen gang må arrangere begravelsen til sønnen min (ikke at jeg tror eller håper det kommer til å skje), skal den være avslutningen. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg snakker ikke om smak, men om kvalitet. Men "stor stemmeprakt" er ikke nødvendigvis = "kvalitet". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Du vet sikkert at det er en Rogers & Hammerstein-låt, fra en musical? Jeg holder ikke med de røde, men går gjerne med på at det er en fantastisk låt. Den brukes både i bryllup og begravelser. I originalen spilles den bl.a. når hovedpersonen er på vei til himmelen, tror jeg. Hvis jeg noen gang må arrangere begravelsen til sønnen min (ikke at jeg tror eller håper det kommer til å skje), skal den være avslutningen. '' Hvis jeg noen gang må arrangere begravelsen til sønnen min (ikke at jeg tror eller håper det kommer til å skje), skal den være avslutningen.'' Hehe, huff. Jeg vet det du ikke mente det ille, men den setningen så morbid ut. 0 Siter
fasanen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Sist de var her var i hvert fall i 92 eller 93, tror jeg. Siste turneen. Men Roger Wates spilte på Norwegian Wood for et par-tre år siden. Pink Floyd var i Oslo siste gang høsten 1994. 0 Siter
fasanen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg har ikke tenkt ut begravelsessanger til meg selv ennå, det går være grenser, men jeg burde kanskje vurdere denne. http://www.youtube.com/watch?v=8smO4VS9134 Veldig, veldig bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.