Gjest segunda Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Jeg er plaget av hetetokter, men vil ikke ta hormoner. Noen råd til å leve med dette og når kan jeg egentlig regne med at dette tar slutt. 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 En trenger vel ikke å tukle med ting som er naturlig, slik som overgangsalderen -> hetetokter... Det er en fase man må igjennom og det går jo over... 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Er du plaget om natta er et tips å legge en pose frossen grønnsaksblanding under dyna til du skal legge deg, så er d godt av avkjølende der Ellers drikk mye vann. Nattlysolje skal være bra. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har veldig god erfaring med tilskudd av Barbasco plus. Jeg er kvitt hetetoktene men merker det fort hvis jeg glemmer å ta tablettene noen dager. http://www.caredirect.eu/public/dokument.php?art=12&parent01=86&parent02=145&parent03=&level2_4=true&action=SEARCH&SESS=%26SESSIONS&search=barbasco+plus 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 En trenger vel ikke å tukle med ting som er naturlig, slik som overgangsalderen -> hetetokter... Det er en fase man må igjennom og det går jo over... Hvem snakker om å tukle med noe her? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Er du plaget om natta er et tips å legge en pose frossen grønnsaksblanding under dyna til du skal legge deg, så er d godt av avkjølende der Ellers drikk mye vann. Nattlysolje skal være bra. Svetten kommer plutselig og har ingenting å gjøre med om sengetøyet er kaldt eller varmt. Nattlysolje kan være en idee. 0 Siter
tusseline Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Da jeg fikk dette, googlet jeg meg fram til soyamelk og solsikkefrø. Inntas hver dag. Ser ut som det funker ganske greit 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.