Gå til innhold

Hund og Norway Cup

Anbefalte innlegg

Gjest doggychic
Skrevet

Skal på Norway Cup i år, og da vi bor på en annen kant av landet, må vi ha med oss hunden (for ung til å være på kennel). Så lurer vi på; er det lov å ta hunden med inn på baneområdet/ Ekebergsletta, når vi skal se på kampene?

Viss ingen av dere vet dette, hvem kan jeg spørre da..? Takker på forhånd for svar! :)

Persille1365381127
Skrevet

Det er alltid masse hunder overalt der, men det er ikke spesielt hundevennlig sted for å være helt ærlig. Det er masse støy og masse folk, trangt om plassen og mye mas.

Men ja, det er lov så vidt jeg vet.

Gjest doggychick
Skrevet

Det er alltid masse hunder overalt der, men det er ikke spesielt hundevennlig sted for å være helt ærlig. Det er masse støy og masse folk, trangt om plassen og mye mas.

Men ja, det er lov så vidt jeg vet.

Tusen, tusen takk for svar :o))

Hørtest litt kavete ut, ja - så vi får se om vi får det til en dag eller to :)

Fortsatt God Sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...