EnolaGay Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 http://www.expressen.se/halsa/1.2076535/corpus-christi-usa-s-fetaste-stad Ironien i byens navn ligger "tykt" utenpå.. Her har de tatt "dette er ditt blod og dette er ditt legeme" til den ytterste grense. Og helt oversett i ditt ansikts sved skal du ete ditt brød.. eller noe. Langt mindre "du skal ikke eie mer enn sju ting.."...øh. Det er kanskje en annen kar når jeg tenker meg om.. Hva skal man gjøre med slikt? 0 Siter
Sør Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg tror det er snakk om en misforståelse når det gjelder å mette 5000 personer med noen fisk. Ev. en hval? Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Skrevet 31. juli 2010 Jeg tror det er snakk om en misforståelse når det gjelder å mette 5000 personer med noen fisk. Ev. en hval? Med vennlig hilsen Eller en Mosasaur... (slektning av Moses?) Det var kanskje litt lenger tilbake i tid muligens. 0 Siter
Sør Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Eller en Mosasaur... (slektning av Moses?) Det var kanskje litt lenger tilbake i tid muligens. Det må ha vært omtrent på det tidspunktet som Jonas spiste hvalen? Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Skrevet 31. juli 2010 Det må ha vært omtrent på det tidspunktet som Jonas spiste hvalen? Med vennlig hilsen Spiste han den? Jeg trodde han lærte den å svømme jeg. Der kan du se åssen det går når man ser for mye på tv. 0 Siter
Sør Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Spiste han den? Jeg trodde han lærte den å svømme jeg. Der kan du se åssen det går når man ser for mye på tv. Det er nok mange oversettelsesfeil i Bibelen. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.