Sør Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Det er vel knapt noen land helt uten sne i Europa, men det er rimelig kontrollert i Portugal, mesteparten av Spania og Frankrike, for eksempel. Skulle jeg flytte til andre land i Europa ville det trolig vært Frankrike eller Spania - både fordi det er spennende land med mye kultur/historie, men også språk jeg ønsker å lære bedre. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Volvo Amazon Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 København i Danmark. Fordi det er den beste byen i verden, og dansker er hyggelige folk. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 København i Danmark. Fordi det er den beste byen i verden, og dansker er hyggelige folk. Tror jeg så gjerne;) Hmmm, kanskje det er til Danmark jeg må flytte, ja.... 0 Siter
Holmes Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Italia- Herlig klima, natur, kultur og mat. Enig. Italia er det beste, jeg tror jeg ville valgt Sicilia. 0 Siter
Sør Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 København i Danmark. Fordi det er den beste byen i verden, og dansker er hyggelige folk. Det teller jo knapt som "utlandet". ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Volvo Amazon Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Det teller jo knapt som "utlandet". ;-) Med vennlig hilsen Ingen byer i Norge er i nærheten av hva København er. 0 Siter
Rith Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Enig. Italia er det beste, jeg tror jeg ville valgt Sicilia. Jeg har ikke vært på Sicilia, men Sardinia er hvertfall helt nydelig. Tror likevel jeg ville valgt fastlandet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.