Gå til innhold

forstuet ankel, når blir den bra?

Anbefalte innlegg

Gjest dymza

Forstuet ankelen min kraftig for over en måned siden, men jeg har fortsatt problemer med den. Jeg mangler lissom litt balanse, så det er slitsomt å gå i trapper, tråkker lett over på nytt, og den er kjempestiv når jeg har hvilt beina en periode. Når blir den bra igjen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/350875-forstuet-ankel-n%C3%A5r-blir-den-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

fikk du ankelen undersøkt? slik at du vet at du ikke skadet leddbånd?. Hvis leddbånd ble skadet kan det ta tid...

Jeg aner ikke hvor lang tid det normalt tar å bli bra av en ren forstuing, men trodde egentlig det gikk over på noen dager jeg

brilleslangen

fikk du ankelen undersøkt? slik at du vet at du ikke skadet leddbånd?. Hvis leddbånd ble skadet kan det ta tid...

Jeg aner ikke hvor lang tid det normalt tar å bli bra av en ren forstuing, men trodde egentlig det gikk over på noen dager jeg

her er det lommelegen skriver om forstuing..

http://www.lommelegen.no/321446/ankelforstuing

Gjest prust

Jeg mener å huske at da jeg forstuet ankelen i 16-17 års alderen, tok det lang tid før jeg var god, sikkert et halvt år. Men jeg var "sykemeldt", dvs kunne ikke trene/ha gym i 2-3 uker, etter det fungerte foten sånn tålig - men jeg kjente at ankelen var litt hoven i mange måneder...

jeg tok røntgenbilde, fikk bandasje og 6 tabletter som tilsvarer voltaren, og sendt hjem uten noen informasjon. kunne ikke gå på ankelen, måtte bæres av drosjesjåfør, og hadde enorme smerter. ble heldigvis bedre dagen etter, litt mer utholdelig, og enda bedre påfølgende dager

men ser jo ikke ut som den blir HELT bra... tar kanskje noen måneder til da.

var i syden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...