Gå til innhold

''noe av det mest sexy i en kvinne"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra en tråd i går/natt:

''Man tenner da ikke på visdom?''

Jeg svarte:

''Jeg tenner på visdom!

Visdom (og intelligens) er noe av det mest sexy i en kvinne!''

Sammen med selvtillit, uavhengighet, og en del andre (åpenbare) ting, selvsagt så er erfaring, kunnskap og intelligens meget sexy.

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

29

• Rith

17

• hidi, the scorpion

15

• Mandolaika

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er ikke uenig, men dette er egenskaper det ofte kan ta litt tid å finne ut. Det jeg umiddelbart faller for (uten å vite noe om de egenskapene du beskrev) er sjarm/utstråling!

Skrevet

Er ikke uenig, men dette er egenskaper det ofte kan ta litt tid å finne ut. Det jeg umiddelbart faller for (uten å vite noe om de egenskapene du beskrev) er sjarm/utstråling!

Men det pleier da ikke ta så veldig mange sekundene (eller minuttene) å finne ut om folk har noe mellom ørene?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Men det pleier da ikke ta så veldig mange sekundene (eller minuttene) å finne ut om folk har noe mellom ørene?

Med vennlig hilsen

"Men det pleier da ikke ta så veldig mange sekundene (eller minuttene) å finne ut om folk har noe mellom ørene?"

Neida, men det å "ha noe mellom ørene" er jo så mangt, må definere det litt først. De aller, aller fleste har jo noe mellom ørene vil jeg tro. Jeg trodde du mente litt "mer".

Mitt svar ang. sjarm og utstråling gjelder mer hvis folk ikke en gang har rukket åpne kjeften. :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Enig, men hva med utseendet? Er det helt uvesentlig for deg?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

"Men det pleier da ikke ta så veldig mange sekundene (eller minuttene) å finne ut om folk har noe mellom ørene?"

Neida, men det å "ha noe mellom ørene" er jo så mangt, må definere det litt først. De aller, aller fleste har jo noe mellom ørene vil jeg tro. Jeg trodde du mente litt "mer".

Mitt svar ang. sjarm og utstråling gjelder mer hvis folk ikke en gang har rukket åpne kjeften. :-)

Sjarmen kan jo fort forsvinne med en gang folk aapner kjeften:)

Skrevet

Sjarmen kan jo fort forsvinne med en gang folk aapner kjeften:)

Hehe, ja, men det er noe med det som stråler ut av øynene og smilet. Det holder selvfølgelig ikke i lengden dersom det som kommer ut av kjeften er helt på trynet. :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hehe, ja, men det er noe med det som stråler ut av øynene og smilet. Det holder selvfølgelig ikke i lengden dersom det som kommer ut av kjeften er helt på trynet. :-)

Skjoenner hva du mener:)

Skrevet

Enig, men hva med utseendet? Er det helt uvesentlig for deg?

Nei, selvsagt ikke. Det jeg svarte på handlet nok mest om utseende, så da var poenget at det er mye i *tillegg* til utseende som er nødvendig/viktig.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Skjoenner hva du mener:)

For meg er det viktigste summen av hele pakka, som består av en viss prosentandel med utseende, en viss prosentandel med sjarm/utstråling, en viss prosentandel med væremåte/personlighet og en viss prosentandel med det som er mellom ørene for øvrig, trur eg. :-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg er enig!

Min framtidige mann må være intelligent (trenger ikke å være mensakandidat ;-)) og like gode samtaler. Er han kjekk i tillegg, så er det en ren bonus ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes det er relativt lett å finne ut om en mann er intelligent eller ikke. Førsteinntrykket pleier som regel å stemme ganske bra har jeg funnet ut :)

Skrevet

Jeg er enig!

Min framtidige mann må være intelligent (trenger ikke å være mensakandidat ;-)) og like gode samtaler. Er han kjekk i tillegg, så er det en ren bonus ;-)

Ikke kandidat, men godkjennt allerede, altså? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg synes det er relativt lett å finne ut om en mann er intelligent eller ikke. Førsteinntrykket pleier som regel å stemme ganske bra har jeg funnet ut :)

Jeg tror det er litt individuelt hva man legger i det å være intelligent.

Skrevet

Det er jeg enig med deg i. Det er relativt sjeldent at det er veldig feil.

Kanskje det har med å gjøre at jeg har reist steder hvor jeg ikke snakker språket, og du har vel (på din måte) opplevd noe av det samme, med å ikke kunne kommunisere fritt med folk. Da "ser" man etter andre ting.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg tror det er litt individuelt hva man legger i det å være intelligent.

Helt enig, men i en slik diskusjon er det jo hva en selv legger i det, akkurat som hva som er "pent" er hva en selv legger i det når man ser det.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror det der er noe som kommer med årene. Når man er 18 holder det at dama har fine pupper. Men når det første fjortisbehovet er dekket er plutselig ikke puppene så interessante lenger. Noen gang forsøkt å diskutere seriøst med et par pupper? Hvis svaret er ja (og du er da mann) forstår du hva jeg mener.

Skrevet

Tror det der er noe som kommer med årene. Når man er 18 holder det at dama har fine pupper. Men når det første fjortisbehovet er dekket er plutselig ikke puppene så interessante lenger. Noen gang forsøkt å diskutere seriøst med et par pupper? Hvis svaret er ja (og du er da mann) forstår du hva jeg mener.

Min første seriøse kjæreste hadde doktorgrad, og utdanning innen psykologi. Flotte bryst hadde hun også, så man kan få begge deler! ;-)

Det er faktisk også interssant at mange av kvinnene i disse "verdens mest sexy"-greiene faktisk er i 40-årene. Det er jo fint!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Helt enig, som tenåring så holder kun et pent ytre mye lengre.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jasså, du mener mine pupper svarer dårlig for seg....hrm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...