Gå til innhold

''noe av det mest sexy i en kvinne"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det pleier da ikke ta så veldig mange sekundene (eller minuttene) å finne ut om folk har noe mellom ørene?

Med vennlig hilsen

Oj, er det rart jeg er dum sier jeg bare. ;) Hvis det kun kreves noen sekunder så er jeg ille ute, jeg som ikke slipper folk innpå meg før det har gått måneder med kjennskap.

Min svigerinne sa en gang: Det er ingen som liker deg første gangen de ser deg. Hehehe

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

29

• Rith

17

• hidi, the scorpion

15

• Mandolaika

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jasså, du mener mine pupper svarer dårlig for seg....hrm.

Jeg vil tippe de krangler med hverandre! ;-)

Skrevet

Oj, er det rart jeg er dum sier jeg bare. ;) Hvis det kun kreves noen sekunder så er jeg ille ute, jeg som ikke slipper folk innpå meg før det har gått måneder med kjennskap.

Min svigerinne sa en gang: Det er ingen som liker deg første gangen de ser deg. Hehehe

Men man forstår jo gjerne slikt uten å vente i månedsvis. Det er forskjell på noen som "jobbet i Russland i to måneder og lærte seg språket", og en som "jobbet på bar i Spania i to måneder og kan si "Dos cervezas, por favor"! ;-)

Eller at man er interessert i det som foregår i verden.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Men man forstår jo gjerne slikt uten å vente i månedsvis. Det er forskjell på noen som "jobbet i Russland i to måneder og lærte seg språket", og en som "jobbet på bar i Spania i to måneder og kan si "Dos cervezas, por favor"! ;-)

Med vennlig hilsen

Jeg faller for menn med lun humor, utstråling og intelligens...;)

Og de _må_ være mannfolk!

Skrevet

Helt enig, men i en slik diskusjon er det jo hva en selv legger i det, akkurat som hva som er "pent" er hva en selv legger i det når man ser det.

Med vennlig hilsen

Ja, mange diskusjoner blir litt "umulige" pga dette, for man må på en måte definere det man diskuterer først, og det er så individuelt hva man legger i ting/definisjoner.

Jeg anser faktisk de fleste jeg diskuterer med her på DOL for forholdsvis intelligente mennesker.

Nogenlunde samme politiske ståsted er også noe som teller litt i et forhold synes jeg.

Skrevet

Med vennlig hilsen

Joda sånn sett forstår jeg hva du mener. Men om man ikke gir så mye av seg selv, så oppfattes man kun utfra hvordan man ser ut. Og om man heller ikke slipper folk innpå seg uten å granske de i evigheter, så er man vel lost ;)

Skrevet

Jeg faller for menn med lun humor, utstråling og intelligens...;)

Og de _må_ være mannfolk!

Humor er viktig ja!

Skrevet

Nei, selvsagt ikke. Det jeg svarte på handlet nok mest om utseende, så da var poenget at det er mye i *tillegg* til utseende som er nødvendig/viktig.

Med vennlig hilsen

Hva er minst sexy da?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg vil tippe de krangler med hverandre! ;-)

LOL;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva er minst sexy da?

Menn som tror at groviser, er fryktelig festlig:(

Skrevet

Hehe, ja, men det er noe med det som stråler ut av øynene og smilet. Det holder selvfølgelig ikke i lengden dersom det som kommer ut av kjeften er helt på trynet. :-)

Jeg er en sånn person som ofte snakker uten å tenke. Dermed kommer det mye rart ut av og til. Iaffal hvis jeg er nervøs.

Men jeg er langtfra dum:-)

Blir ofte mislikt av folk som ikke kjenner meg og elsket av de som tar seg tid til å bli kjent.

Jeg bruker derfor litt tid før jeg dømmer folk, og har fått mange positive overraskelser ang. folks personligheter. Førsteinntrykk stemmer sjelden...Heldigvis..

Skrevet

Menn som tror at groviser, er fryktelig festlig:(

Hva med damer som syns at groviser er festlig da? ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva med damer som syns at groviser er festlig da? ;)

Jeg synes ikke mye om det, nei....Litt på kanten er ok, men noen menn tar det helt over kanten og vel så det;(

Skrevet

Jeg synes ikke mye om det, nei....Litt på kanten er ok, men noen menn tar det helt over kanten og vel så det;(

Sånn på kanten at man kan tenke ut resten selv kan være festlig, men menn som er for grove er gjerne gutter som prøver å være menn. ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Sånn på kanten at man kan tenke ut resten selv kan være festlig, men menn som er for grove er gjerne gutter som prøver å være menn. ;)

Har møtt voksne menn som synes slike vitser er toppen;(

For meg er det skikkelig "turn-off"!

Skrevet

Hva er minst sexy da?

Folk som ikke ønsker å lære/se noe nytt, eller endre på noe. De som ikke er interessert i andre kulturer, språk, osv.

Og rundt det visuelle: folk som ikke bryr seg hvordan de ser ut (steller seg, pynter seg, osv).

Med vennlig hilsen

Skrevet

Joda sånn sett forstår jeg hva du mener. Men om man ikke gir så mye av seg selv, så oppfattes man kun utfra hvordan man ser ut. Og om man heller ikke slipper folk innpå seg uten å granske de i evigheter, så er man vel lost ;)

''Men om man ikke gir så mye av seg selv, så oppfattes man kun utfra hvordan man ser ut.''

Overhodet ikke. Hvordan du kler deg. Hva du sier, når du sier noe. Kroppsspråket. Hvordan du interagerer mer andre (som du kjenner), og hvem du kjenner.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hva er minst sexy da?

Det minst sexy i en kvinne er for meg silikonpupper og kjempemye sminke.

Og ikke minst; kvinner uten humor og selvironi.

Det som tenner meg mest hos en kvinne, er selvironi.

Skrevet

Har møtt voksne menn som synes slike vitser er toppen;(

For meg er det skikkelig "turn-off"!

Kan de være i en midtlivskrise, og ønske seg tilbake til tenåringstadiet kanskje? ;) Men det er forskjell på om det er standarden eller om det er en grov en i ny og ned også.

Jeg syns det kan være moro fordi det er bare tom underholdning.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kan de være i en midtlivskrise, og ønske seg tilbake til tenåringstadiet kanskje? ;) Men det er forskjell på om det er standarden eller om det er en grov en i ny og ned også.

Jeg syns det kan være moro fordi det er bare tom underholdning.

Jeg hater tom underholdning og snikksnakk;) Da er en god diskusjon eller stillhet bedre...;)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...