Gå til innhold

''noe av det mest sexy i en kvinne"

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Det er litt som å rekke opp hånden på IQ-testen og si at man ikke forstår spørsmålet? :glis:

Det var kke noe spesielt i det - du brukete ordet mensaKANDIDAT, og jeg hang meg opp i kandidat, og spurte (fleipet) om de som var godkjente.

===

Derutover er det jo attraktivt med god humot, menneskelige verdier, og sunn skepsis til Frp! ;-)

Med vennlig hilsen

Aha ;)

Jeg er med andre ord ganske attraktiv ;) *hehe*

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

29

• Rith

17

• hidi, the scorpion

15

• Mandolaika

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmm, du har muligens rett... Ikke tenkt sånn på det før, men jeg pleier som regel å danne meg et inntrykk bare ved å se på personen (fakter, mimikk, måten munnen beveges på etc..) og når jeg blir kjent med vedkommende er han/hun som regel slik jeg trodde ;)

Enig, men hvis man ikke har "hele språket" (som jeg ikke har i noen land) så lærer man seg å stole på de tingene du nevner mer enn personer som kan snakke/forstå 100%.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh takk - nå ble dagen min straks litt bedre :)))

*titter ned på tuppen og lillemor* ;)

Du er jo et godt eksempel. Jeg hadde faktisk tenkt til å bruke deg som eksempel, men kom på at du ikke har avatar med bilde her på dol. :)

Skrevet

Aha ;)

Jeg er med andre ord ganske attraktiv ;) *hehe*

Seriøst - det vil jeg definitivt si du er. En klok og helt sikkert attraktiv kvinne! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det finnes helt sikkert dem som har en fetisj for telefonstolper! ;-)

Med vennlig hilsen

LOL

Gjest togli
Skrevet

Enig, men hvis man ikke har "hele språket" (som jeg ikke har i noen land) så lærer man seg å stole på de tingene du nevner mer enn personer som kan snakke/forstå 100%.

Med vennlig hilsen

Sikkert noe i det....

Gjest togli
Skrevet

Du er jo et godt eksempel. Jeg hadde faktisk tenkt til å bruke deg som eksempel, men kom på at du ikke har avatar med bilde her på dol. :)

Hehe, takk ;-)

Skrevet

LOL

Du får henge litt rundt din nærmeste Relacom/Telenor-arbeidsplass! *lol* Det er sikkert der de jobber!

Gjest togli
Skrevet

Seriøst - det vil jeg definitivt si du er. En klok og helt sikkert attraktiv kvinne! :-)

Med vennlig hilsen

Selvtilliten steg et hakk nå, ja ;)

Skrevet

Men det er jo du som legger bånd på deg selv. :-)

Med vennlig hilsen

Ja du har helt rett, for som du sier så føler jeg meg ikke interessant. De fleste i min omgangskrets snakker om jobben sin, der er jeg grønn. Eller de snakker om løst og fast, og erfaringer.

Mine erfaringer er ikke interessante, føler jeg. Hva er interessant med sykdommer? Jeg passer definitivt inn i samtalene til gamle damer på venterommet hos legen. ;)

Men jeg er nok ute etter de mer dype samtalene og diskusjonene, enn de dagligdagse værsamtalene, men føler ofte at det kan bli for seriøst. :)

Skrevet

Ja du har helt rett, for som du sier så føler jeg meg ikke interessant. De fleste i min omgangskrets snakker om jobben sin, der er jeg grønn. Eller de snakker om løst og fast, og erfaringer.

Mine erfaringer er ikke interessante, føler jeg. Hva er interessant med sykdommer? Jeg passer definitivt inn i samtalene til gamle damer på venterommet hos legen. ;)

Men jeg er nok ute etter de mer dype samtalene og diskusjonene, enn de dagligdagse værsamtalene, men føler ofte at det kan bli for seriøst. :)

Har du mulighet for å studere deltid? Eller aftenskole i fransk? Der kan man møte mange.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du får henge litt rundt din nærmeste Relacom/Telenor-arbeidsplass! *lol* Det er sikkert der de jobber!

Ja men gudskjelov har jeg ikke behov for det, da jeg er nærmest gift på et tosifret tall ;)

Man trenger ikke fler enn sine aller nærmeste ;)

Skrevet

Har du mulighet for å studere deltid? Eller aftenskole i fransk? Der kan man møte mange.

Med vennlig hilsen

Jeg er ikke på nett med dagens mennesker, jeg skulle vært her på 1800 tallet da man sto ved grua og lagde mat med 10 barn hengende i skjørtekanten. ;)

Neida, men jeg har absolutt mulighet til det etterhvert. Jeg har jo planer om det, hvertfall å lære meg italiensk. Når man går hjemme med små barn er det unntakstilstand. Man har ikke så mye tid til seg selv og man ofrer alt for barna. Periodevis blir avislesing og nyheter valgt bort også, så det blir lite input.

Skrevet

Jeg er ikke på nett med dagens mennesker, jeg skulle vært her på 1800 tallet da man sto ved grua og lagde mat med 10 barn hengende i skjørtekanten. ;)

Neida, men jeg har absolutt mulighet til det etterhvert. Jeg har jo planer om det, hvertfall å lære meg italiensk. Når man går hjemme med små barn er det unntakstilstand. Man har ikke så mye tid til seg selv og man ofrer alt for barna. Periodevis blir avislesing og nyheter valgt bort også, så det blir lite input.

Men du må prioritere deg selv, også. Det er ikke en periode du kan ta igjen senere. Det er veldig mange som gjør det du beskriver, og jeg tror det er veldig farlig.

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Ja, mange diskusjoner blir litt "umulige" pga dette, for man må på en måte definere det man diskuterer først, og det er så individuelt hva man legger i ting/definisjoner.

Jeg anser faktisk de fleste jeg diskuterer med her på DOL for forholdsvis intelligente mennesker.

Nogenlunde samme politiske ståsted er også noe som teller litt i et forhold synes jeg.

''Nogenlunde samme politiske ståsted er også noe som teller litt i et forhold synes jeg.''

Fordi det sier litt om partnerens verdisyn og man bør jo dele verdisyn dersom et forhold skal ha sjanse til å vare... tror jeg...

Skrevet

*LOL*

Det er sikkert noen som har den epost-adressen (i et språk hvor det er et vanlg navn), og som nå er veldig overrasket over å ha fått hidis nakenbilder! :-)

Med vennlig hilsen

*kneler*

Oh.. jeg tror jeg lo så jeg brakk hjernen...

Skrevet

Merkelig fetish.

Det er nok ganske så normalt! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Visdom hos en mann er utvilsomt meget sexy. :o)

Skrevet

Visdom hos en mann er utvilsomt meget sexy. :o)

Men sjeldent? :glis:

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...