org Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg har i flere uker hatt et sånt "munnviksår" eller hva jeg skal kalle det. Hver gang jeg skal gape, sprekker det på nytt. Skikkelig ekkelt, er det. Såret er ikke stort, ser ut som en hudsprekk på ca 2 - 3 mm i munnvika. Har noen et godt råd å komme med? Jeg bruker vanlig leppepomade (snedig ord - heter det virkelig det? :-)) 0 Siter
Gjest tyuyyma Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 lege har sagt til meg at det er tegn på b-vitaminmangel, så hjelper å spise mer brød og grønt? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Kjære deg, hvorfor googler du ikke? 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg fikk det da jeg ble gravid, så mulig det er en slags vitaminmangel VIl anbefale være forsiktig med varm og sur drikke og ikke spise ting du må gape høyt over til det gror Og få i deg multivitaminer 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Du må nesten bare slutte å gape til det har grodd. Be mannen rulle den inn til neste helg. 0 Siter
org Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Skrevet 31. juli 2010 Du må nesten bare slutte å gape til det har grodd. Be mannen rulle den inn til neste helg. :-) 0 Siter
org Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Skrevet 31. juli 2010 Kjære deg, hvorfor googler du ikke? Det tenkte jeg rett og slett ikke på. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg vil tro det hjelper å smøre på Eight Hour Cream (Elizabeth Arden) på såret for å unngå at det sprekker. Denne vidunderkremen funker til det meste... Hva som er selve årsaken til problemet aner jeg forøvrig ikke. 0 Siter
Holmes Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/munn-og-tenner/munnsaar?gclid=CLCr8fm-lqMCFZcqDgodE0u8mA 0 Siter
yeehaw Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Har hatt det samme selv, veldig vondt og ikke minst irriterende når man "slår" det opp på nytt hver gang man gaper opp. Jeg ble også anbefalt B-vitaminer, slik som nevnt nedenfor. Funket veldig bra! 0 Siter
Lisabeth Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 "Prolip" heter det middelet jeg kjøper på apoteket til såre og sprukne lepper, samt munnsår. Det er utrolig virksomt hos meg ihvertfall. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Når jeg blir sliten, etter påkjenninger, perioder med vitaminmangel osv, får jeg slike sår. Bruker Antix fra apoteket, det gjør virkelig susen! Fikk nå når jeg kom hjem fra ferie. Sprakk hver gang jeg gapte. Noen dager med Antix på, borte ble det. http://www.antix.no/ 0 Siter
tusseline Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Kan være pga. b-vitaminmangel. Ta b-total kosttilskudd hver kveld og se om det bedrer seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.