Gå til innhold

Noen som ikke har sett Star Wars?

Anbefalte innlegg

Gjest Ingen fan
Skrevet

Det blir påstått at jeg er unik fordi jeg ikke har sett en eneste Star Wars film. Men er det så spesielt?

Det er vel flere dolere som ikke har det? Eller?

Skrevet

Jeg har vel sett den første - fordi jeg er så gammel at den var på kino den gangen jeg var ung, og fordi det da var en sånn film alle så. De etterfølgende har jeg ikke sett...

Gjest prust
Skrevet

Jeg har ikke sett noen Star Wars filmer. Er heller ikke på Facebook :-DDD

Gjest Ingen fan
Skrevet

Jeg har ikke sett noen Star Wars filmer. Er heller ikke på Facebook :-DDD

Yes, du er min helt :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man må vel helst ha vært liten pjokk på åttitallet for å nære et nesten religiøst forhold til Luke Skywalker.

Det var jeg.

Og derfor elsker jeg de tre første filmene.

Og av samme grunn kan jeg ikke fordra de tre nyeste filmene. Det er også ganske representativt for oss som lekte Star Wars i skogen da vi var små.

For øvrig er heller ikke jeg medlem av Facebook. Der går grensen.

''Princess Leia: Luke, tell me. What's troubling you?

Luke: Vader's here, now, on this moon.

Princess Leia: How do you know?

Luke: I felt his presence. He's come for me. He can feel when I'm near. That's why I have to go. As long as I stay, I'm endangering the group and our mission. I have to face him.

Princess Leia: Why?

Luke: [pause] He's my father. ''

May the force be with you.

hidi, the scorpion
Skrevet

Man må vel helst ha vært liten pjokk på åttitallet for å nære et nesten religiøst forhold til Luke Skywalker.

Det var jeg.

Og derfor elsker jeg de tre første filmene.

Og av samme grunn kan jeg ikke fordra de tre nyeste filmene. Det er også ganske representativt for oss som lekte Star Wars i skogen da vi var små.

For øvrig er heller ikke jeg medlem av Facebook. Der går grensen.

''Princess Leia: Luke, tell me. What's troubling you?

Luke: Vader's here, now, on this moon.

Princess Leia: How do you know?

Luke: I felt his presence. He's come for me. He can feel when I'm near. That's why I have to go. As long as I stay, I'm endangering the group and our mission. I have to face him.

Princess Leia: Why?

Luke: [pause] He's my father. ''

May the force be with you.

Sorry, har ikke skjønt noe......

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har aldri sett det, og kommer heller ikke til å gjøre det :o)

Gjest prust
Skrevet

Yes, du er min helt :)

Å, det var deilig å bli kalt helt - jeg føler meg nemlig ikke som noen helt akkurat i kveld ...

Skrevet

Har ikke sett Star Wars, og kommer neppe til å gjøre det heller..

Gjest Volvo Amazon
Skrevet

Har ikke sett Star Wars, og kommer neppe til å gjøre det heller..

*SJOKKERT*

Skrevet

Er ihuga Star Wars/ Star Trek fan. :0) Men føler meg rar fordi jeg ikke har lest eller sett filmene om hu der svenskedama... luftslottet som sprengtes og det der. Interesserer meg overhodet ikke.

Så forskjellige er vi.

Gjest solfryd
Skrevet

Jeg har heller ikke sett en eneste en film av dette tøvet. Liker ikke sci-fi. eller hva nå det er for en sjanger. Star Wars har aldri appelert til meg. :-)

Gjest solfryd
Skrevet

Er ihuga Star Wars/ Star Trek fan. :0) Men føler meg rar fordi jeg ikke har lest eller sett filmene om hu der svenskedama... luftslottet som sprengtes og det der. Interesserer meg overhodet ikke.

Så forskjellige er vi.

''Men føler meg rar fordi jeg ikke har lest eller sett filmene om hu der svenskedama... luftslottet som sprengtes og det der.''

De har jeg sett, og jeg har kjøpt meg alle tre på dvd også. ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Aldir sett en Star Wars film og kommer heller aldri til å se en.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har ikke :)

Og har ikke tenkt til å gjøre det heller. Så da er vi jo to om ikke annet...

Skrevet

Jeg har sett nr. 4, 5, 6, 1 og 2, men ikke nr. 3. Tror jeg. Min kjære har ikke sett noen, så du er ikke alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...