Gjest togli Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Jeg skal kjøpe bil og eksen skal muligens hente den for meg. Kan han underskrive på salget for meg (fullmakt fra meg el?) eller må jeg møte opp personlig for å skrive under? 0 Siter
Sør Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Tenker du salgskontrakt eller papirene til Vegvesenet? De siste må du fylle inn og sende inn innen en uke. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Tenker du salgskontrakt eller papirene til Vegvesenet? De siste må du fylle inn og sende inn innen en uke. Med vennlig hilsen Jeg tenker på salgskontrakten mellom kjøper og selger... 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg vet ikke, men min mann kjøpte bilen for meg og underskrev, men vi hentet bilen sammen og da underskrev jeg overtakelsespapirene eller hva det nå var 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg vet ikke, men min mann kjøpte bilen for meg og underskrev, men vi hentet bilen sammen og da underskrev jeg overtakelsespapirene eller hva det nå var Ok, hadde håpet å slippe å reise så langt for å hente bil, så må finne ut om jeg MÅ være tilstede ved overtakelsen 0 Siter
Sør Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg tenker på salgskontrakten mellom kjøper og selger... Det er jo opp til selgeren. Er det du som har kontrakten, så kan du jo skrive under på din del først. Ring selger for å høre om han aksepterer at eksen din skriver under "for togli". Så lenge pengene overføres, så bryr han seg neppe. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Det er jo opp til selgeren. Er det du som har kontrakten, så kan du jo skrive under på din del først. Ring selger for å høre om han aksepterer at eksen din skriver under "for togli". Så lenge pengene overføres, så bryr han seg neppe. Med vennlig hilsen Ok, takk 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Det kan umulig være et problem at han skriver under med fullmakt fra deg. Skulle bare mangle. Jeg ville ringt selger og spurt. 0 Siter
Tralla Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Kan du ikke få salgskontrakten faxet til deg før han henter bilen da? Tror jeg gjorde det når jeg kjøpte min bil. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Det kan umulig være et problem at han skriver under med fullmakt fra deg. Skulle bare mangle. Jeg ville ringt selger og spurt. Ok, får prøve det Takk! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Kan du ikke få salgskontrakten faxet til deg før han henter bilen da? Tror jeg gjorde det når jeg kjøpte min bil. God ide! Takk 0 Siter
-ssi Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Mener å huske at jeg fikk kontrakten på mail, skrev under og så tok gubben den med da han dro for å hente bilen. Men hadde med i kontrakten at hvis ikke kompisen min (bilmekaniker) som var med og hentet bilen mente den var verd pengene, så kunne jeg gå fra avtalen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Mener å huske at jeg fikk kontrakten på mail, skrev under og så tok gubben den med da han dro for å hente bilen. Men hadde med i kontrakten at hvis ikke kompisen min (bilmekaniker) som var med og hentet bilen mente den var verd pengene, så kunne jeg gå fra avtalen. Takk for svar Nå har jeg allikevel kjøpt meg bil - og til alt hell kunne jeg hente den bare ei mil unna der jeg bor, så da fikk jeg underskrevet osv selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.