Gå til innhold

Sutreinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det som skal gjøres er tapetsering, maling av lister og dører og 3 vinduer, sliping av golv, hive ut et kjipt hjørneskap, kjøpe nytt kjøkenbord og -stoler, få nye stuegardiner, og ellers pynte opp litt....''

Her er det vel den berømte dørstokkmila som hindrer dere, tror jeg... Og bortsett fra sliping av gulv, er jo ikke dette så veldig store og vanskelige oppgaver, det er bare litt mange.

Når det er sagt, jeg er likedan! Men i år tok jeg meg sammen. Jeg malte et rom jeg har hatt på "listen" min i mange år. En tur til malingbutikken, innkjøp av maling og pensler/rulle. Flyttet møbler og tok ned bilder. Vasket veggene med salmiakkvann og malte tre strøk. Etter to dager var veggene ferdig (hurtigtørkende vannbasert maling), lister og vinduskarmer fikk 3. strøket på dag nr. 3 (oljebasert maling tørker saktere). Og så fornøyd jeg ble da jeg var feridig :-) Sett i gang, velg de verste to rommene først!

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

4

• Lillemus

2

• Liliaceae

2

• fyrlykt

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg liker ikke eik i det hele tatt så jeg hadde malt tvert! :o) Det er litt jobb, men absolutt verdt det! Vi malte kjøkkenet i fjor og har ikke angret en dag!

Skrevet

Føler at alle rundt oss har pusset opp kjøkkenet de siste 1-3 årene - og jeg kjenner ingen som nå lenger har 90-talls stil på stue og kjøkken :-(

''Føler at alle rundt oss har pusset opp kjøkkenet de siste 1-3 årene - og jeg kjenner ingen som nå lenger har 90-talls stil på stue og kjøkken :-(''

90-talls? *ser seg rundt* Si 80-talls-furu så snakker vi... *stønn*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...