Gjest solfryd Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Ifølge den firedelingen av året som jeg har lært, er august en sommermåned. ;-) Sommer: Juni, juli og august. Høst: September, oktober og november. Vinter: Desember, januar og februar. Vår: Mars, april og mai. 0 Siter
fasanen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Ifølge den firedelingen av året som jeg har lært, er august en sommermåned. ;-) Sommer: Juni, juli og august. Høst: September, oktober og november. Vinter: Desember, januar og februar. Vår: Mars, april og mai. Enig med din årstidsinndeling, og jeg er ihvertfal klar for å ha en heel måned til med sommer! ) 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Enig med din årstidsinndeling, og jeg er ihvertfal klar for å ha en heel måned til med sommer! ) Jeg også. Og i dag er det i tillegg nyyydelig sommervær her, etter noen dager med regn... :-) 0 Siter
Gjest bjølsen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Enig med din årstidsinndeling, og jeg er ihvertfal klar for å ha en heel måned til med sommer! ) ''klar for å ha en heel måned til med sommer!'' Hmm. Har det vært sommer i år? 0 Siter
fasanen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 ''klar for å ha en heel måned til med sommer!'' Hmm. Har det vært sommer i år? Her hvor jeg bor har vi hatt sommer siden mai Sør i landet. Insner at mange andre steder har det vært kaldt og fuktig, men vi har altså hatt en good sommer 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg synes det er trist. Har en uke igjen av ferien - kunne gjerne hatt fem uker til fri... Har 0 motivasjon til å begynne å jobbe igjen :-( 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Slettens ikke:0( Gleder meg til mange uker til med GOD VÆR og kansje September mnd også:0))))))))) Sommeren har vært deilig hittil og mer skal det bli! ønsker alle fortsatt God Sommer 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Når jeg leste innlegget ditt, ble jeg sittende å undre meg. Mener du det du skriver? Både at du anser sommeren for å være over, og at du er glad for det? Eller er du bare ute etter å få oppmerksomhet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.