Gå til innhold

Er det bøker du synes det er flaut å låne på bib

Anbefalte innlegg

Gjest Califlower 12
Skrevet

Nå hadde vi en tråd om varer vi syntes det var flaut å kjøpe i butikken. Synes dere det er flaut å låne visse bøker på bilioteket?

Skrevet

Kan ikke tenke meg hva slags bok det skulle være, egentlig?

Gjest Califlower 12
Skrevet

Kan ikke tenke meg hva slags bok det skulle være, egentlig?

Du kan jo bare bruke fantasien

Skrevet

Du kan jo bare bruke fantasien

Jo, men jeg klarer liksom ikke å se for meg at jeg skulle bli flau av å låne noen som helst bok det er mulig å få tak i på bilbioteket...

Skrevet

Nja, lånte en gang en bok som het noe sånt som "Skeive noveller". Den lå på stuebordet mitt og venninna mi spurte hvorfor jeg hadde lånt en sånn bok. Jeg visste vel ikke hva skeiv var for noe. Men direkte flaut var det nå ikke.

Gjest septembermum
Skrevet

Forresten, Trist som faen vil være enda flauere!

Skrevet

"Ærlig talt" [sic] av Carl I Hagen.

*grøss*

Med vennlig hilsen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg måtte en gang låne en av bøkene til Margit Sandemo på biblioteket (til et skoleprosjekt). Det var flaut, ja. Spesielt siden biblioteket ikke hadde den selv, og måtte fjernlåne den fra et annet bibliotek.

Skrevet

Jeg måtte en gang låne en av bøkene til Margit Sandemo på biblioteket (til et skoleprosjekt). Det var flaut, ja. Spesielt siden biblioteket ikke hadde den selv, og måtte fjernlåne den fra et annet bibliotek.

ja guri - det er det verste jeg har hørt - tenk å skulle lese noe av Margit Sandemo!!

*ironisk*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

ja guri - det er det verste jeg har hørt - tenk å skulle lese noe av Margit Sandemo!!

*ironisk*

Vet du, jeg syns bøkene hennes er skikkelig lavmål. Dårlig språk og dårlige plott. Så ja, det var pinlig å låne den boken.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forresten, Trist som faen vil være enda flauere!

Trist Som Faen er da faktisk en knakende god novellesamtling, om enn noe liten.

Skrevet

Boken "Grønn utflod i en jungel av byller - veien til bedre underlivshygiene" av Rigmor Hansen var pittelitt flau å låne.

Gjest septembermum
Skrevet

Aldri lest den :)

Men pga forfatteren - så hadde jeg blitt flau over å låne den hehe

Gjest solfryd
Skrevet

Boken "Grønn utflod i en jungel av byller - veien til bedre underlivshygiene" av Rigmor Hansen var pittelitt flau å låne.

Urk og æsj.... lol ;-)

Skrevet

Jo, men jeg klarer liksom ikke å se for meg at jeg skulle bli flau av å låne noen som helst bok det er mulig å få tak i på bilbioteket...

Mange flere enn du tror synes det er dødsens pinlig å komme i skranken og spørre etter "Trist som faen" og "Frognerfitter"...

Skrevet

Enig. Og har til gode å høre noen som faktisk har lest den snakke nedsettende om den - det er det bare de som ikke har lest den som gjør, hehe... ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig. Og har til gode å høre noen som faktisk har lest den snakke nedsettende om den - det er det bare de som ikke har lest den som gjør, hehe... ;-)

Det er kult å hate Ari Behn, vettu. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...