Gjest Califlower 12 Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Nå hadde vi en tråd om varer vi syntes det var flaut å kjøpe i butikken. Synes dere det er flaut å låne visse bøker på bilioteket? 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Kan ikke tenke meg hva slags bok det skulle være, egentlig? 0 Siter
Gjest Califlower 12 Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Kan ikke tenke meg hva slags bok det skulle være, egentlig? Du kan jo bare bruke fantasien 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Du kan jo bare bruke fantasien Jo, men jeg klarer liksom ikke å se for meg at jeg skulle bli flau av å låne noen som helst bok det er mulig å få tak i på bilbioteket... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Nja, lånte en gang en bok som het noe sånt som "Skeive noveller". Den lå på stuebordet mitt og venninna mi spurte hvorfor jeg hadde lånt en sånn bok. Jeg visste vel ikke hva skeiv var for noe. Men direkte flaut var det nå ikke. 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Forresten, Trist som faen vil være enda flauere! 0 Siter
Sør Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 "Ærlig talt" [sic] av Carl I Hagen. *grøss* Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg måtte en gang låne en av bøkene til Margit Sandemo på biblioteket (til et skoleprosjekt). Det var flaut, ja. Spesielt siden biblioteket ikke hadde den selv, og måtte fjernlåne den fra et annet bibliotek. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Jeg måtte en gang låne en av bøkene til Margit Sandemo på biblioteket (til et skoleprosjekt). Det var flaut, ja. Spesielt siden biblioteket ikke hadde den selv, og måtte fjernlåne den fra et annet bibliotek. ja guri - det er det verste jeg har hørt - tenk å skulle lese noe av Margit Sandemo!! *ironisk* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 ja guri - det er det verste jeg har hørt - tenk å skulle lese noe av Margit Sandemo!! *ironisk* Vet du, jeg syns bøkene hennes er skikkelig lavmål. Dårlig språk og dårlige plott. Så ja, det var pinlig å låne den boken. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Forresten, Trist som faen vil være enda flauere! Trist Som Faen er da faktisk en knakende god novellesamtling, om enn noe liten. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Boken "Grønn utflod i en jungel av byller - veien til bedre underlivshygiene" av Rigmor Hansen var pittelitt flau å låne. 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Trist Som Faen er da faktisk en knakende god novellesamtling, om enn noe liten. Aldri lest den Men pga forfatteren - så hadde jeg blitt flau over å låne den hehe 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Boken "Grønn utflod i en jungel av byller - veien til bedre underlivshygiene" av Rigmor Hansen var pittelitt flau å låne. Urk og æsj.... lol ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jo, men jeg klarer liksom ikke å se for meg at jeg skulle bli flau av å låne noen som helst bok det er mulig å få tak i på bilbioteket... Mange flere enn du tror synes det er dødsens pinlig å komme i skranken og spørre etter "Trist som faen" og "Frognerfitter"... 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Trist Som Faen er da faktisk en knakende god novellesamtling, om enn noe liten. Enig. Og har til gode å høre noen som faktisk har lest den snakke nedsettende om den - det er det bare de som ikke har lest den som gjør, hehe... ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Enig. Og har til gode å høre noen som faktisk har lest den snakke nedsettende om den - det er det bare de som ikke har lest den som gjør, hehe... ;-) Det er kult å hate Ari Behn, vettu. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.