Gå til innhold

Marve Fleksnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker den skapningen fra min barndom, men har aldri skønt greia. Hva er det med fyren egentlig? Kom på det nå for jeg så et bilde av ham i en avis.

Gjest septembermum
Skrevet

En fyr med dårlige sosiale antenner?

Skrevet

Fleksnes er kongen!

Hm. Jeg har ikke sånn humor. Jeg blir bare målløs og flau.

Gjest skrekkøgla
Skrevet

Er ikke detta morrosomt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fleksnes tar en del nordmenn på kornet, noe som gjør ham hysterisk morsom. :)

Skrevet

Fleksnes tar en del nordmenn på kornet, noe som gjør ham hysterisk morsom. :)

Ja det er vel derfor jeg skammer meg... jeg er jo i slekt med halve personligheten hans. Synes ikke han er morsom.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja det er vel derfor jeg skammer meg... jeg er jo i slekt med halve personligheten hans. Synes ikke han er morsom.

Hva med han her?

Han måtte slutte fordi han fikk så mange positive tilbakemeldinger fra folk som var enige med ham. De forsto ikke at han kødda. :)

Skrevet

Hva med han her?

Han måtte slutte fordi han fikk så mange positive tilbakemeldinger fra folk som var enige med ham. De forsto ikke at han kødda. :)

LOL

De folka holder til på VGD! *sverger*

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL

De folka holder til på VGD! *sverger*

VGD er et jævla skummelt sted.

Men du burde gi Fleknes en sjanse. Det er mye genialt i den humoren. Se f.eks. når han sitter og fyrer seg opp under frokosten over idiotpolitikere han leser om i avisa (typisk norsk, typisk VGD, typisk DOL), og etter en liten diskusjon med moderen får moderen nok, og samtalen løper som følger.

Fleksnes: Det skulle tatt meg 5 minutter med Bresjnev, og vi skulle løst opp i alle verdens problemer.

Moderen (noe sarkastisk): Jada, for alle disse politikerne er jo bare dumme de, men du, gutten mi, du er mye smartere enn dem.

Fleksnes ser på moderen og forstår at hun har et aldri så lite poeng, og svarer: Ok, 10 minutter da.

:)

Skrevet

VGD er et jævla skummelt sted.

Men du burde gi Fleknes en sjanse. Det er mye genialt i den humoren. Se f.eks. når han sitter og fyrer seg opp under frokosten over idiotpolitikere han leser om i avisa (typisk norsk, typisk VGD, typisk DOL), og etter en liten diskusjon med moderen får moderen nok, og samtalen løper som følger.

Fleksnes: Det skulle tatt meg 5 minutter med Bresjnev, og vi skulle løst opp i alle verdens problemer.

Moderen (noe sarkastisk): Jada, for alle disse politikerne er jo bare dumme de, men du, gutten mi, du er mye smartere enn dem.

Fleksnes ser på moderen og forstår at hun har et aldri så lite poeng, og svarer: Ok, 10 minutter da.

:)

Nei..Jeg får ubehag i mellomgulvet. Jeg synes Albert & Herbert er gøyale. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...