Gå til innhold

FINN.no- WTF?

Anbefalte innlegg

Gjest luftslott
Skrevet

Har rydda på loftet og derfor lagt ut noen greier til salgs på Finn. Det ble lagt ut for maks 30 min. siden, har fått 15-20 visninger. Men det er neimen ikke seriøse kjøpere som tar kontakt! Selger to par brukte støvletter, dermed fikk jeg melding fra en som lurte på hva slags sokker jeg hadde brukt i dem. Jeg tenkte det haddde noe med størrelse å gjøre, så jeg svarte. Neste melding: HAN ville kjøpe støvlettene, OG mine brukte sokker!!!

Jeg la også ut en regnfrakk i rød lakk. Var selvsagt forberedt på et par lakk og lær-vitser der, men ikke at det skulle komme tre forskjellige tekstmeldinger med en gang! En lurte på om jeg kunne sende bilde av meg i frakken, en lurte på om jeg hadde mer "sånt" å selge. Jeg selger dameklær/sko, bare mannfolk har svart.

Neste gang jeg legger ut noe for salg skal jeg huske på å skrive med store bokstaver at jeg kun vil ha seriøse henvendelser...

Flimmer1365381250
Skrevet

Du får jo henvendelser fra mennesker som vil kjøpe tingene du selger, for penger.

Spiller det noen rolle om det er menn eller kvinner da?

Skrevet

Haha :)))

Vi solgte bilen vår på finn.no i forgårs og fikk heldigvis bare seriøse henvendelser. Er visst ingen som har Toyota Hiace-fetisjer ;-P

Skrevet

Du får jo henvendelser fra mennesker som vil kjøpe tingene du selger, for penger.

Det var jo ikke det som var poenget da ;)

Gjest luftslott
Skrevet

Merkelig nok har det noe å si for meg om jeg selges skoene mine til ei som kommer til å bruke dem, eller en som vil ha dem for å sniffe på dem. Jeg er vel bare litt rar sånn.

Gjest Elextra
Skrevet

Haha :)))

Vi solgte bilen vår på finn.no i forgårs og fikk heldigvis bare seriøse henvendelser. Er visst ingen som har Toyota Hiace-fetisjer ;-P

''Er visst ingen som har Toyota Hiace-fetisjer ;-P

''

LOL

Gjest Fetisja
Skrevet

Det var jo ikke det som var poenget da ;)

Kanskje noen vil kjøpe de utslitte trusene mine? :-D Ha ha ha. Tror jeg dauer!

Gjest impressed
Skrevet

Spesielt hvis du ikke har vasket de.

Gjest teite folk ja
Skrevet

Ja, men de driter nok i det også, om du skriver kun seriøse henvendelser.

Jeg la ut bilde av en brudekjole,

men fikk mail fra en som lurte på om det gjorde noe at den ble brukt i et teaterstykke der den kom til å bli nokså møkkete og oljete osv...

som om jeg brød meg om hva som skjedde med den?

Solgt er solgt lissom :) Men var nok en useriøs en som trodde han var veldig morsom.

Skrevet

Jøsses, for en god ide! Tviler ikke på at det kunne blitt god butikk. Prøv ;-)

Mrspattinson ;o)
Skrevet

Spesielt hvis du ikke har vasket de.

He he. Vet ei på ebay som selger godt brukte sokker. Hun selger også mye lakk & lær og bildene hun legger ut av seg selv i disse...hjelpes meg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...