Gjest er jeg alene om å ha det sånn? Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Det hender jeg har pusteproblemer i den forstand at jeg på en måte hyperventilerer men ikke i rask tempo. Jeg må puste veldig tungt, og holder på til jeg kommer over en slags kneik. Så kan det gå noen minutter, og jeg begynner igjen. Dette plager meg litt da det skjer ganske som regel på kontoret, og siden vi sitter i åpent landskap hører mine kollegaer det. Min mor mener hun merker at jeg gjør det ekstra mye i tider når jeg er stresset. Ofte kan det gå flere uker/måneder uten at jeg har dette "problemet" men så kan jeg få det intenst i en periode før det går litt over igjen. Noen andre som har det sånn? Og vet hva det skyldes? Føler meg veldig alene med dette. 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Stress og angst kan jo gi slike problemer... men jeg ville tatt det opp med fastlege og fått sjekket. 0 Siter
Gjest er jeg alene om å ha det sånn? Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Stress og angst kan jo gi slike problemer... men jeg ville tatt det opp med fastlege og fått sjekket. Takk for svar. Det blir ikke litt teit å gå til legen pga noe sånt da? Ja jeg vil tro det kan komme av stress, Jeg sliter ikke med angst så vidt jeg vet, og det er vel noe man gjerne vet om :-) 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Takk for svar. Det blir ikke litt teit å gå til legen pga noe sånt da? Ja jeg vil tro det kan komme av stress, Jeg sliter ikke med angst så vidt jeg vet, og det er vel noe man gjerne vet om :-) Jernmangel kan også gi tungpust. 0 Siter
Gjest er jeg alene om å ha det sånn? Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jernmangel kan også gi tungpust. Kan det det ja? Det var nytt for meg! Kanskje det er det som feiler meg da 0 Siter
Gjest septembermum Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Kan det det ja? Det var nytt for meg! Kanskje det er det som feiler meg da Men gå uansett til legen. Skal ikke ta jerntilskudd uten å få påvist jernmangel. Kan evnt spise sunt da, mørkegrønne grønnsaker, leverpostei på skiva, drikke appelsinjuice til (c-vitaminer) for å øke jernopptaket). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.