Gå til innhold

pusteproblemer

Gjest er jeg alene om å ha det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender jeg har pusteproblemer i den forstand at jeg på en måte hyperventilerer men ikke i rask tempo. Jeg må puste veldig tungt, og holder på til jeg kommer over en slags kneik. Så kan det gå noen minutter, og jeg begynner igjen. Dette plager meg litt da det skjer ganske som regel på kontoret, og siden vi sitter i åpent landskap hører mine kollegaer det.

Min mor mener hun merker at jeg gjør det ekstra mye i tider når jeg er stresset. Ofte kan det gå flere uker/måneder uten at jeg har dette "problemet" men så kan jeg få det intenst i en periode før det går litt over igjen.

Noen andre som har det sånn? Og vet hva det skyldes? Føler meg veldig alene med dette.

Gjest septembermum
Skrevet

Stress og angst kan jo gi slike problemer... men jeg ville tatt det opp med fastlege og fått sjekket.

Skrevet

Stress og angst kan jo gi slike problemer... men jeg ville tatt det opp med fastlege og fått sjekket.

Takk for svar. Det blir ikke litt teit å gå til legen pga noe sånt da?

Ja jeg vil tro det kan komme av stress, Jeg sliter ikke med angst så vidt jeg vet, og det er vel noe man gjerne vet om :-)

Gjest septembermum
Skrevet

Takk for svar. Det blir ikke litt teit å gå til legen pga noe sånt da?

Ja jeg vil tro det kan komme av stress, Jeg sliter ikke med angst så vidt jeg vet, og det er vel noe man gjerne vet om :-)

Jernmangel kan også gi tungpust.

Skrevet

Jernmangel kan også gi tungpust.

Kan det det ja? Det var nytt for meg! Kanskje det er det som feiler meg da

Gjest septembermum
Skrevet

Kan det det ja? Det var nytt for meg! Kanskje det er det som feiler meg da

Men gå uansett til legen.

Skal ikke ta jerntilskudd uten å få påvist jernmangel.

Kan evnt spise sunt da,

mørkegrønne grønnsaker, leverpostei på skiva, drikke appelsinjuice til (c-vitaminer) for å øke jernopptaket).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...