Gå til innhold

Kraftig forstuelse/liten brist i ankel

Gjest er det ikke det ene så er det det andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var uheldig når jeg gikk tur på svabergene i går :(

Jeg tråkket skikkelig over og vrei foten kraftig.

Jeg dro til legevakta og tok røntgen og fikk bandasjert foten og må gå på krykker. Får ikke belaste foten før jeg skal tilbake til kontroll om 12 dager. Og i dag og i morgen må jeg sitte med foten høyt.

I dag har jeg feriedag, så det er greit. Men i morgen er det på'n igjen etter ferie. Er det vanlig at man ikke er sykmeldt i det hele tatt ved slike overtråkk og brist? For å komme på jobb må jeg kjøre bil, og uten å belaste foten blir jo ikke det så enkelt?

I tillegg flyr jeg mye mellom 2 etasjer på jobb for å hente og levere papirer. Ingen heis. Jobber innen administrasjon, så selve arbeidsoppgavene er jo greie i så måte.

Men, jeg skal vel klare dette også - håper bare noe av smertene har gått over til i morgen.

Skrevet

Hvis ikke får du kontakte lege. Du bør jo holde foten nogenlunde i ro + litt hevet. Vil tro en sykemelding ut uka kan være lurt.

Skrevet

Hvis ikke får du kontakte lege. Du bør jo holde foten nogenlunde i ro + litt hevet. Vil tro en sykemelding ut uka kan være lurt.

Takk for svar.

Sånn som det er nå ser det nesten ut til at jeg må ta kontakt med fastlegen min i morgen. Har fryktelig vondt uansett hvordan jeg ligger eller sitter. Ser ikke lyst ut i forbindelse med å jobbe i morgen dette - dessverre.

Skrevet

Takk for svar.

Sånn som det er nå ser det nesten ut til at jeg må ta kontakt med fastlegen min i morgen. Har fryktelig vondt uansett hvordan jeg ligger eller sitter. Ser ikke lyst ut i forbindelse med å jobbe i morgen dette - dessverre.

Det skjønner jeg godt. Det gjør sabla vondt!!! Ring legen du, og god bedring :)

Skrevet

Ja - grusomt vondt :(

Takk for svar

Skrevet

En ting bare :D

Jeg fikk på meg støttebandasje hos legevakta i stad. Burde den være på hele tida til jeg skal tilbake på kontroll? Eller burde den tas av på natta?

Skrevet

En ting bare :D

Jeg fikk på meg støttebandasje hos legevakta i stad. Burde den være på hele tida til jeg skal tilbake på kontroll? Eller burde den tas av på natta?

Litt sent svar... Er på ferie ;)

Om du klarer å sove uten så er nok det greit. Men om det gjør veldig vondt, så kan du godt ha den på.

Har du snakket med legen din i dag?

Skrevet

Litt sent svar... Er på ferie ;)

Om du klarer å sove uten så er nok det greit. Men om det gjør veldig vondt, så kan du godt ha den på.

Har du snakket med legen din i dag?

Ja, kom meg til legen i dag.

Og han mente absolutt jeg skulle sykmeldes ut uka. Så da er jeg det. Kjedelig men.....

Takk for svar.

Skrevet

Ja, kom meg til legen i dag.

Og han mente absolutt jeg skulle sykmeldes ut uka. Så da er jeg det. Kjedelig men.....

Takk for svar.

Så godt å høre :) Er nok veldig lurt å ta et litt med ro ja, samme hvor kjedelig det er ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...