Gå til innhold

DVD spiller til nedlastet materiale

Anbefalte innlegg

Gjest dvd-guri
Skrevet

Skal stå under "utvidet info" på de fleste spillerene =)

"Støttede digitalvideostandarder DivX, MPEG-1, MPEG-2, XviD, MPEG-4, AVI, MKV, DivX HD"

HAH! der står det jo ja!!! Takk smir!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Problemet er at det ikke står hva de tar, feks om de tar xvid, avi og den typen.. står jo liksom ikke noe sted. :-/

Joda, det står under spesifikasjoner. Sannsynligvis står det også i testen. :)

Gjest dvd-guri
Skrevet

Joda, det står under spesifikasjoner. Sannsynligvis står det også i testen. :)

Fant, omsider!! :-D Snille dere var som hjalp meg :) :)

Gjest nettspett
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe en kabel og koble pc mot tv? Da kan du se filmer uten å styre med brenningen.

Gjest dvd-guri
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe en kabel og koble pc mot tv? Da kan du se filmer uten å styre med brenningen.

Jo men da må man ha pc med sånn hdmi(?) greie... min er for gammel :( Tro meg har tenkt tanken

Gjest nettspett
Skrevet

Jo men da må man ha pc med sånn hdmi(?) greie... min er for gammel :( Tro meg har tenkt tanken

Nei, det må du ikke. Jeg har en gammel pc selv og har kjøpt en kabel med HDMI i ene enden og noe annet i andre enden. Husker ikke hva det heter, men det er av gamlesorten, men to "skruer" på siden og mange små firkanter i midten. Det finnes massevis av kabler. Ta bilde av pc'n og ta med til en databutikk.

Gjest dvd-guri
Skrevet

Nei, det må du ikke. Jeg har en gammel pc selv og har kjøpt en kabel med HDMI i ene enden og noe annet i andre enden. Husker ikke hva det heter, men det er av gamlesorten, men to "skruer" på siden og mange små firkanter i midten. Det finnes massevis av kabler. Ta bilde av pc'n og ta med til en databutikk.

lur du er.....tusen takk for tips.

Gjest nettspett
Skrevet

lur du er.....tusen takk for tips.

Jeg regner med du skjønte at du skulle ta bilde av porten du trenger kabel til, og ikke hele pc'n. *dårlig på å formulere meg*

Gjest dvd-guri
Skrevet

Jeg regner med du skjønte at du skulle ta bilde av porten du trenger kabel til, og ikke hele pc'n. *dårlig på å formulere meg*

fnis, ja :) Funnet ut jeg skal ha både blue ray og kavel nå, lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...