Gjest fenomen Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 hva skval dere gjort uten kvinner!!???? 0 Siter
Sør Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Redusert behovet for ordbøker? ;-) Jeg vil tippe omtrent det samme som hva kvinner ville gjort uten menn. 0 Siter
Rith Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Regner med innlegget er skrevet i sterk fortvilelse over det annet kjønn? Det hender jeg ønsker meg lesbisk Men ved nærmere ettertanke: Hva skulle vi gjort uten menn? 0 Siter
Gjest gakkakk Skrevet 2. august 2010 Skrevet 2. august 2010 Hm... får meg til å tenke på hva som skjer med menn i fengsler og til sjøss... *grøsse* og til sjøss? hva skjer med mannfolk til sjøss? Har selv vært på sjøen ( kvinne er jeg ) og det virker ikke som de driver å humper i sengehalmen, de er opptatt med å jobbe og tjene penger til kvinnfolka som sitter hjemme å er shoppegalne 0 Siter
EnolaGay Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Redusert behovet for ordbøker? ;-) Jeg vil tippe omtrent det samme som hva kvinner ville gjort uten menn. Vær utdødd er det som ramler ned i hodet mitt.. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.