Gå til innhold

Er det nedgangstider for DOL?

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Jeg har tenkt på det tidligere i sommer, og etter en uke borte fra internett må jeg bare spørre; Er det stortsett bare på psykiatriforum det er action? Er det sommeren som gjør at det er mange innlegg der og få innlegg påde andre forumene?

Mary Poppins
Skrevet

Ja det er ganske kjedelig her om dagen. Eeeeendeløse tråder som handler om det samme, og det samme...og det samme.

Skrevet

Ja, det er stille her om sommeren og så tar det seg opp mot høsten og utover vinteren. Det er forumdeltaker som får skylda for at det er mindre aktivitet her, men det er bare tull. Det er slik hver eneste sommer i hvertfall de siste 5-6årene som jeg har vært her.

Skrevet

Ja det er ganske kjedelig her om dagen. Eeeeendeløse tråder som handler om det samme, og det samme...og det samme.

Ja, dine høyst interessante tråder og intellektuelle utfordringer er... ja, hvilket forum var det nå du postet dem på?

Gjest bjellands fiskeboller
Skrevet

Ja, dine høyst interessante tråder og intellektuelle utfordringer er... ja, hvilket forum var det nå du postet dem på?

Hvorfor så nedlatende?

Skrevet

Jeg har lært det av deg. :-)

Gid, så morsomt.

Mary Poppins
Skrevet

Hvorfor så nedlatende?

Hva slags kommentar var dette? Dette var lavmål av deg!. Jeg synes det er mange tråder som handler om det samme og det samme og det må jeg få lov til å synes.

Skrevet

Hva slags kommentar var dette? Dette var lavmål av deg!. Jeg synes det er mange tråder som handler om det samme og det samme og det må jeg få lov til å synes.

''Jeg synes det er mange tråder som handler om det samme og det samme og det må jeg få lov til å synes.''

Den kommentaren var ikke rettet mot deg.

Gjest Elextra
Skrevet

Enig i at det er stille her, men det er det jo hver sommer. Og samme spørsmålet om DOLs nedgangstider kommer opp hver sommer også :-).

Gjest Shira :o)
Skrevet

Om sommeren er det roligere på Dol, ikke bare Dol, men på mange forum. Folket er vel mer ute, på ferie osv.

Gjest verinoca
Skrevet

Ja, hovedårsaken for min del er sommer og ferie. Men det er en annen årsak også, enkelte brukere er jeg så pisse lei at jeg knapt orker å være her i det hele tatt.

Gjest mener jeg
Skrevet

Ja, hovedårsaken for min del er sommer og ferie. Men det er en annen årsak også, enkelte brukere er jeg så pisse lei at jeg knapt orker å være her i det hele tatt.

litt får dere tåle

Gjest verinoca
Skrevet

litt får dere tåle

Litt er greit, men det ble etterhvert altfor mye. At folk har ulike grenser er da bare naturlig. Og du har ingenting med hvor de går. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...