Gå til innhold

Jeg har kjøpt meg bil :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første bil som er bare MIN!! Jeg har aldri vært opptatt av biler, men jaggu går jeg rundt og gliser når jeg ser på "dollargliset" mitt av en -98-modell (Avensis) ;-)

Den er deilig å kjøre og fjæringene er noe annet enn på Hiacen jeg har kjørt til nå ;)

*stolt bileier* ;)

Gjest broooooooooom
Skrevet

Gratulerer :)

Jeg har kjøpt bil nr 2 nå,

en VW Golf -04 st.v.

kjempegod å kjøre :)

Gjest neivikkedet
Skrevet

Et fornuftig valg! Jeg kjører faktisk en 98-modell Avensis selv. :-)

Skrevet

Gratulerer!

Si fra når du er vant med den, og det er (tryggere) å ferdes på landejorden igjen! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer!

Si fra når du er vant med den, og det er (tryggere) å ferdes på landejorden igjen! ;-)

Med vennlig hilsen

Takk :)

Jeg kjørte ikke ned noen idag! *jippiiiiiii* ;-P

Skrevet

Et fornuftig valg! Jeg kjører faktisk en 98-modell Avensis selv. :-)

Har bare hørt om fornøyde Avensis-kjørere, så dette er flotte greier :))

Skrevet

Gratulerer :)

Jeg har kjøpt bil nr 2 nå,

en VW Golf -04 st.v.

kjempegod å kjøre :)

Takk :)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1280843492' post='4408845]

:wooo:

Grattis! :o)

Takk :))

Skrevet

jeg kjørte en ny avensis den gangen jeg tok kjøretimer i 2005, det er en av de beste bilene jeg har kjørt :)

Skrevet

Gratulerer så hjerteligst!!! Og Avensis er en super bil!!! Vi har 2000-modell som går som ei kule :)

Skrevet

jeg kjørte en ny avensis den gangen jeg tok kjøretimer i 2005, det er en av de beste bilene jeg har kjørt :)

Faktisk synes jeg bilen min er rågod å kjøre, på tross av at den er en -98-modell, så jeg er veldig fornøyd :)

Skrevet

Gratulerer så hjerteligst!!! Og Avensis er en super bil!!! Vi har 2000-modell som går som ei kule :)

Takk, takk - og godt å høre :))

Skrevet

Faktisk synes jeg bilen min er rågod å kjøre, på tross av at den er en -98-modell, så jeg er veldig fornøyd :)

98 modell er jo ikke værst det :=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...