Gjest togli Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg skal kjøpe ny dobbelseng og vet at Sultan Forsbäcka har blitt kåret til best i test. Ikea har fortsatt mange ulike Sultanmadrasser, men Forsbäcka finner jeg ikke...... Noen som vet om den har skiftet navn og evt hva den heter nå? Litt av en jungel av madrasser på Ikea :-/ 0 Siter
nick Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg trodde du laget et innlegg om en eller ennen islamisert bydel i Sverige og holdt på å ramle om av atter da jeg skjønte hva du snakket om. Jeg kan ikke svare deg på det du spør om, men IKEA har sine egne mål på sengene som er designet sånn at du må kjøpe sengetøy der resten av livet. Jeg har hatt sultanettellerannet rammemadrass i over 10 år, og det eneste jeg kan si er at den knirker etter 10 år, og du bør kjåpe en sånn 5 cm overmadrass å bruke på toppen. Nå er jeg så full at nå skal jeg gå å legge meg. Sheila er ferdig med å spy, så nå går det gra. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg trodde du laget et innlegg om en eller ennen islamisert bydel i Sverige og holdt på å ramle om av atter da jeg skjønte hva du snakket om. Jeg kan ikke svare deg på det du spør om, men IKEA har sine egne mål på sengene som er designet sånn at du må kjøpe sengetøy der resten av livet. Jeg har hatt sultanettellerannet rammemadrass i over 10 år, og det eneste jeg kan si er at den knirker etter 10 år, og du bør kjåpe en sånn 5 cm overmadrass å bruke på toppen. Nå er jeg så full at nå skal jeg gå å legge meg. Sheila er ferdig med å spy, så nå går det gra. '' og du bør kjåpe en sånn 5 cm overmadrass '' Bravo. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg trodde du laget et innlegg om en eller ennen islamisert bydel i Sverige og holdt på å ramle om av atter da jeg skjønte hva du snakket om. Jeg kan ikke svare deg på det du spør om, men IKEA har sine egne mål på sengene som er designet sånn at du må kjøpe sengetøy der resten av livet. Jeg har hatt sultanettellerannet rammemadrass i over 10 år, og det eneste jeg kan si er at den knirker etter 10 år, og du bør kjåpe en sånn 5 cm overmadrass å bruke på toppen. Nå er jeg så full at nå skal jeg gå å legge meg. Sheila er ferdig med å spy, så nå går det gra. ''Jeg trodde du laget et innlegg om en eller ennen islamisert bydel i Sverige og holdt på å ramle om av atter da jeg skjønte hva du snakket om.'' Haha )) Ser nå at det kunne se sånn ut, ja ) ''Jeg kan ikke svare deg på det du spør om, men IKEA har sine egne mål på sengene som er designet sånn at du må kjøpe sengetøy der resten av livet. Jeg har hatt sultanettellerannet rammemadrass i over 10 år, og det eneste jeg kan si er at den knirker etter 10 år, og du bør kjåpe en sånn 5 cm overmadrass å bruke på toppen.'' Den første senga vi hadde var sultan og vi brukte alltid vanlig sengetøy.... Jeg får vel finne meg en døv mann en gang til, så spiller det ingen rolle om senga knirker ;-P Takk for tips om overmadrass ''Nå er jeg så full at nå skal jeg gå å legge meg. Sheila er ferdig med å spy, så nå går det gra.'' What?! På en vanlig tirsdag?? Lykke til imorgen *hehe* 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Du få, or ta deg en tur til IKEA og sjekke ut. Var der i helgen og de reklamerte med prøveligg.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Du få, or ta deg en tur til IKEA og sjekke ut. Var der i helgen og de reklamerte med prøveligg.... Jøsses, prøveligg? Hadde vært noe for meg Jeg bor nok for langt unna til en prøveligg, så må bare ta sjansen tror jeg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.