ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg tok meg en kjapp lunsj i dag. http://farm5.static.flickr.com/4121/4857868314_7a8b1f4395_b.jpg 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg synes den lunsjen var litt for kjapp! http://media.funlol.com/content/img/nemo-sushi.jpg ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 Det så kjempegodt ut! :-) Se her, ja. Bra nick! 0 Siter
Angustia Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg synes den lunsjen var litt for kjapp! http://media.funlol.com/content/img/nemo-sushi.jpg ;-) Med vennlig hilsen LOL! Skal skåne minstejenta for dette bildet, ellers kommer ho aldri til å spise sushi eller fisk genelt meir :-) Ho har spist det meste; til og med sverdfisk og hai, men tror grensa går ved Nemo! 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 LOL! Skal skåne minstejenta for dette bildet, ellers kommer ho aldri til å spise sushi eller fisk genelt meir :-) Ho har spist det meste; til og med sverdfisk og hai, men tror grensa går ved Nemo! Legg merke til det triste fiskeansiktet! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Angustia Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Legg merke til det triste fiskeansiktet! :-) Med vennlig hilsen Gjorde det, snufs, men mine eldste ville ledd seg skakke av bildet ;-) 0 Siter
Angustia Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Herlig, minner meg på at vi skal spise sushi på neste "bytur" :-) Tør nemlig ikke lage det sjøl, *feig i innlandet* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 Jeg synes den lunsjen var litt for kjapp! http://media.funlol.com/content/img/nemo-sushi.jpg ;-) Med vennlig hilsen Jeg har heldigvis ingen problemer med å spise levende ting, men jeg har sittet på Sushi-restaurant der enkelte (vegetarianere) har sagt fra om at de ikke vil ha hvalkjøtt. Jeg tror ikke det er fordi de ikke liker det, for det er noe av det beste. Deres tap. 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg har heldigvis ingen problemer med å spise levende ting, men jeg har sittet på Sushi-restaurant der enkelte (vegetarianere) har sagt fra om at de ikke vil ha hvalkjøtt. Jeg tror ikke det er fordi de ikke liker det, for det er noe av det beste. Deres tap. Levende hvalkjøtt er vel litt upraktisk? Med vennlig hilsen 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Jeg har heldigvis ingen problemer med å spise levende ting, men jeg har sittet på Sushi-restaurant der enkelte (vegetarianere) har sagt fra om at de ikke vil ha hvalkjøtt. Jeg tror ikke det er fordi de ikke liker det, for det er noe av det beste. Deres tap. hvalkjøtt er ikke godt :/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2010 Forfatter Skrevet 3. august 2010 hvalkjøtt er ikke godt :/ Har du prøvd det rått (eller nesten rått - som hvalen som brukes til sushirettene er)? Jeg har ikke spist stekt hvalkjøtt siden jeg var barn, og den gang likte jeg det ikke. Men det (nesten) råe kjøttet som brukes til sushi, smaker omtrent som en blodig biff. Ah! Hvalsahsimi er den virkelige høydaren. Det har jeg ved et par anledninger bestilt som dessert. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Har du prøvd det rått (eller nesten rått - som hvalen som brukes til sushirettene er)? Jeg har ikke spist stekt hvalkjøtt siden jeg var barn, og den gang likte jeg det ikke. Men det (nesten) råe kjøttet som brukes til sushi, smaker omtrent som en blodig biff. Ah! Hvalsahsimi er den virkelige høydaren. Det har jeg ved et par anledninger bestilt som dessert. nei har bare smakt det stekt.. det smakte blod :/ usj.. men kan ikke forestille meg at det er godt rått? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Oh.... nå ble jeg sulten!!!! Sushi er noe av det beste jeg får 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Oh.... nå ble jeg sulten!!!! Sushi er noe av det beste jeg får Du hører jo ikke at fisken skriker! *LOL* Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Du hører jo ikke at fisken skriker! *LOL* Med vennlig hilsen What????? Gjør den det!!????? *iiiiiiiiik* Neste gang skal jeg jaggu lete etter munnen til fisken for å se om det er sant at den skriker ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 What????? Gjør den det!!????? *iiiiiiiiik* Neste gang skal jeg jaggu lete etter munnen til fisken for å se om det er sant at den skriker ;-) Den sliter litt med tegnspråk, tror jeg. Blekksprut er fryktelig fling, dog! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Den sliter litt med tegnspråk, tror jeg. Blekksprut er fryktelig fling, dog! Med vennlig hilsen Vi fanga en blekksprut i Spania, men den kunne nok bare spansk tegnspråk, for jeg skjønte ikke bæret! 0 Siter
Sør Skrevet 3. august 2010 Skrevet 3. august 2010 Vi fanga en blekksprut i Spania, men den kunne nok bare spansk tegnspråk, for jeg skjønte ikke bæret! Det er mulig at det var en hørende blekksprut, som ikke kunne tegnspråk. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.