Gå til innhold

Dere som maser om sushi

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det så kjempegodt ut! :-)

Se her, ja. Bra nick! :)

Skrevet

Jeg synes den lunsjen var litt for kjapp!

http://media.funlol.com/content/img/nemo-sushi.jpg

;-)

Med vennlig hilsen

LOL!

Skal skåne minstejenta for dette bildet, ellers kommer ho aldri til å spise sushi eller fisk genelt meir :-) Ho har spist det meste; til og med sverdfisk og hai, men tror grensa går ved Nemo!

Skrevet

LOL!

Skal skåne minstejenta for dette bildet, ellers kommer ho aldri til å spise sushi eller fisk genelt meir :-) Ho har spist det meste; til og med sverdfisk og hai, men tror grensa går ved Nemo!

Legg merke til det triste fiskeansiktet! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Legg merke til det triste fiskeansiktet! :-)

Med vennlig hilsen

Gjorde det, snufs, men mine eldste ville ledd seg skakke av bildet ;-)

Skrevet

Herlig, minner meg på at vi skal spise sushi på neste "bytur" :-) Tør nemlig ikke lage det sjøl, *feig i innlandet*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes den lunsjen var litt for kjapp!

http://media.funlol.com/content/img/nemo-sushi.jpg

;-)

Med vennlig hilsen

Jeg har heldigvis ingen problemer med å spise levende ting, men jeg har sittet på Sushi-restaurant der enkelte (vegetarianere) har sagt fra om at de ikke vil ha hvalkjøtt. Jeg tror ikke det er fordi de ikke liker det, for det er noe av det beste. Deres tap. :)

Skrevet

Jeg har heldigvis ingen problemer med å spise levende ting, men jeg har sittet på Sushi-restaurant der enkelte (vegetarianere) har sagt fra om at de ikke vil ha hvalkjøtt. Jeg tror ikke det er fordi de ikke liker det, for det er noe av det beste. Deres tap. :)

Levende hvalkjøtt er vel litt upraktisk?

Med vennlig hilsen

Skrevet

hvalkjøtt er ikke godt :/

ShitDiddelyDo
Skrevet

hvalkjøtt er ikke godt :/

Har du prøvd det rått (eller nesten rått - som hvalen som brukes til sushirettene er)?

Jeg har ikke spist stekt hvalkjøtt siden jeg var barn, og den gang likte jeg det ikke.

Men det (nesten) råe kjøttet som brukes til sushi, smaker omtrent som en blodig biff. Ah! Hvalsahsimi er den virkelige høydaren. Det har jeg ved et par anledninger bestilt som dessert. :)

Skrevet

Har du prøvd det rått (eller nesten rått - som hvalen som brukes til sushirettene er)?

Jeg har ikke spist stekt hvalkjøtt siden jeg var barn, og den gang likte jeg det ikke.

Men det (nesten) råe kjøttet som brukes til sushi, smaker omtrent som en blodig biff. Ah! Hvalsahsimi er den virkelige høydaren. Det har jeg ved et par anledninger bestilt som dessert. :)

nei har bare smakt det stekt.. det smakte blod :/ usj.. men kan ikke forestille meg at det er godt rått?

Skrevet

Oh.... nå ble jeg sulten!!!! Sushi er noe av det beste jeg får :)

Skrevet

Oh.... nå ble jeg sulten!!!! Sushi er noe av det beste jeg får :)

Du hører jo ikke at fisken skriker! *LOL*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du hører jo ikke at fisken skriker! *LOL*

Med vennlig hilsen

What????? Gjør den det!!????? *iiiiiiiiik*

Neste gang skal jeg jaggu lete etter munnen til fisken for å se om det er sant at den skriker ;-)

Skrevet

What????? Gjør den det!!????? *iiiiiiiiik*

Neste gang skal jeg jaggu lete etter munnen til fisken for å se om det er sant at den skriker ;-)

Den sliter litt med tegnspråk, tror jeg.

Blekksprut er fryktelig fling, dog!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Den sliter litt med tegnspråk, tror jeg.

Blekksprut er fryktelig fling, dog!

Med vennlig hilsen

Vi fanga en blekksprut i Spania, men den kunne nok bare spansk tegnspråk, for jeg skjønte ikke bæret!

Skrevet

Vi fanga en blekksprut i Spania, men den kunne nok bare spansk tegnspråk, for jeg skjønte ikke bæret!

Det er mulig at det var en hørende blekksprut, som ikke kunne tegnspråk.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...