Gå til innhold

Dere som maser om sushi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig at det var en hørende blekksprut, som ikke kunne tegnspråk.

Med vennlig hilsen

Jaaa, for spanjolene vifter jo med armene i tide og utide, så blekkspruten var sikkert en hørende, spansk blekksprut ;)

Skrevet

Jaaa, for spanjolene vifter jo med armene i tide og utide, så blekkspruten var sikkert en hørende, spansk blekksprut ;)

Jeg lurer på om dette er dagens mest surrealistiske tråd, og om den ev. passer best på psyk?

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg lurer på om dette er dagens mest surrealistiske tråd, og om den ev. passer best på psyk?

;-)

Med vennlig hilsen

Hehe, kan vi skylde på at det begynner å bli sent og at ting da gjerne fortoner seg mer hysterisk morsomt enn tidligere på dagen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

nei har bare smakt det stekt.. det smakte blod :/ usj.. men kan ikke forestille meg at det er godt rått?

Hvis du liker sushi bør du prøve. Det smaker nærmest tynne strimler av saftig biff. :)

Skrevet

Hvis du liker sushi bør du prøve. Det smaker nærmest tynne strimler av saftig biff. :)

jeg liker bare maki :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg liker bare maki :P

Den makien på bildet var meget god. Maki er godt, og den kommer i mange varianter.

Skrevet

Den makien på bildet var meget god. Maki er godt, og den kommer i mange varianter.

liker best tempura jeg :) eller med kokt scampi..naamm...

ShitDiddelyDo
Skrevet

liker best tempura jeg :) eller med kokt scampi..naamm...

Mye godt på sushirestauranter. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...