Gå til innhold

Vi finnes!

Gjest Julenissen, Spaghettimonsteret og de lilla kaniners forente samlingsparti

Anbefalte innlegg

Gjest Julenissen, Spaghettimonsteret og de lilla kaniners forente samlingsparti
Skrevet

Vi har over en lengre tidsperiode observert og med frykt sett at det er flere her på dette nettstedet som forsøker å overbevise vår fan-skare om at vi ikke finnes! Dette ryster oss, så klart :o)

Derfor vil vi nå, i samlet flokk, bidra med dette innlegget, slik at dere all en gang for alle ser at vi finnes, og vi kan få slutt på denne meningsløse skepsisen mot vår eksistens!

Skrevet

''Julenissen, Spaghettimonsteret og de lilla kaniners forente samlingsparti''

Endelig står Frps medlemmer offentlig frem! :-)

Gjest ånden i boksen/sjelen i boksen
Skrevet

Uffa da. Detta var skummelt.

Skrevet

Du har spaghettihumor.

Det har jeg arvet fra Richard Dawkins:

brilleslangen
Skrevet

Siden dere har dannet forening burde vel også tannfeen, og påskeharen og noen flere også bli med i den foreningen vel?

Skrevet

Siden dere har dannet forening burde vel også tannfeen, og påskeharen og noen flere også bli med i den foreningen vel?

De har ikke sendt noen søknad om medlemskap ennå, men når og hvis de gjør det, skal deres medlemskap selvsagt vurderes.

Skrevet

''Julenissen, Spaghettimonsteret og de lilla kaniners forente samlingsparti''

Endelig står Frps medlemmer offentlig frem! :-)

Uff da beklager, nå har du nok blandet litt... vi er ikke Frp, men derimot JSLk

Skrevet

Det har jeg arvet fra Richard Dawkins:

Takk for link! Nå vet vi litt mer om hvem din profet er.

Når det er sagt, så er jeg enig med mye i det han sier jeg. Religion er ikke av det gode. Det var derfor Jesus kom for å avskaffe religion, religiøsitet, fariseeri, hykleri og ondskap begått i religionens navn.

Derfor er Jesus min profet.

Skrevet

Uff da beklager, nå har du nok blandet litt... vi er ikke Frp, men derimot JSLk

Jeg er ikke overbevist! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Takk for link! Nå vet vi litt mer om hvem din profet er.

Når det er sagt, så er jeg enig med mye i det han sier jeg. Religion er ikke av det gode. Det var derfor Jesus kom for å avskaffe religion, religiøsitet, fariseeri, hykleri og ondskap begått i religionens navn.

Derfor er Jesus min profet.

Atheism is a non-prophet organisation.

Idéene lever uavhengig av personene.

For eksempel, mange kreasjons-fanatikere påstår at Darwin ombestemte seg før han døde, og tror at det skal være et "bevis" mot evolusjonsteorien.

Men evolusjonsteorien er ikke avhengig av at Darwin faktisk er enig i den. Den lever sitt eget liv, uavhengig av personer.

Med vennlig hilsen

Gjest Naken spøkelser
Skrevet

Alle disse tingene som nå skal finnes. Her sies det at man har sånne gode hjelpere hengende over en. Jeg klarer nesten ikke ha sex lenger når jeg tenker på at min døde mormor skal stå å henge over skulderen min mens jeg driver på. Ikke bare det men jeg regner ikke med at hun tok med seg klærne til det hinsidige så hun følger rundt etter meg naken! Æsj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...