Gå til innhold

Klær i god kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd til tross for at de fleste klærne er kjøpt på HM, Cubus, Lindex, KappAhl og lignende :) De har holdt i flere år faktisk.

Må innrømme at jeg ikke følger vaskeanvisningen hehe, kanskje det som er hemmeligheten ;-)

Bukser holder stort sett greit, det er t-skjorter og tynnere gensere som er det største problemet.

Gjest mallet
Skrevet

Til barn ser jeg hos oss at klærne fra Polarn O. Pyret holder seg pene ikke bare vask etter vask, men også barn etter barn, med hard bruk og mye vask/tromling. Barneklær fra H&M er de verste, Lindex sine er ikke så ille blant billigmerkene. Janus sitt ulltøy holder seg også pent lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...