Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe sånn livstidsoppdateringer til min Nuvi GPS, men hvordan gjør jeg det?

Hvis jeg bruker internet, Garmin - min side - og kjører gjennom der så får jeg et tilbud til kr. 139,99.- dollar

Er det greit å handle sånn og bruke PayPal eller vil dere som har greie på det anbefale å handle på andre måter?

(Livstidsoppd. koster en 860.- n.kr., en oppdatering for 2011 koster bare 60/70 kr.mindre)

Kan nesten kjøpe ny GPS faktisk!!! Hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kjøper ny GPS så må den også oppdateres. Jeg har kjøpt livstidsoppdatering til min Nuvi via Garmin sin side, og det var helt uproblematisk.

Skrevet

Om du kjøper ny GPS så må den også oppdateres. Jeg har kjøpt livstidsoppdatering til min Nuvi via Garmin sin side, og det var helt uproblematisk.

Okey. Men du, jeg mener bestemt at det fulgte med livstidsoppdateringer på fotobokser når denne ble kjøpt. Altså ikke kart, men fotoboks. Jeg var inne og tittet og greier men har altså ikke brukt GPS`n særlig på lenge

Nå finner jeg ikke ut hvor jeg så dette hen, og i såfall hvordan/hvor jeg kan få oppdatert GPS`n på fotobokssiden

Noe du har greie på?

Funker selve kartoppdateringen bra for deg? Er kartene i utland også greie, som det norske?

Var i Sverige i går og fikk litt bakoversveis må jeg si. Nye veger og ny E6 var ikke plottet inn så jeg var "ute på jordet og sklei" rimelig ofte ;)

Skrevet

Okey. Men du, jeg mener bestemt at det fulgte med livstidsoppdateringer på fotobokser når denne ble kjøpt. Altså ikke kart, men fotoboks. Jeg var inne og tittet og greier men har altså ikke brukt GPS`n særlig på lenge

Nå finner jeg ikke ut hvor jeg så dette hen, og i såfall hvordan/hvor jeg kan få oppdatert GPS`n på fotobokssiden

Noe du har greie på?

Funker selve kartoppdateringen bra for deg? Er kartene i utland også greie, som det norske?

Var i Sverige i går og fikk litt bakoversveis må jeg si. Nye veger og ny E6 var ikke plottet inn så jeg var "ute på jordet og sklei" rimelig ofte ;)

Min hadde et prøveab på fotobokser inkludert, men oppdateringene må jeg abonnere på. Det eneste problemet mitt er at kartoppdateringene (hele Europa) er så store at de ikke får plass. Jeg har kjøpt 8 GB minne i tillegg, men av en eller annen grunn så blir ikke denne tatt i bruk når jeg oppdaterer. Jeg har ikke brydd meg så mye om det til nå. Kartene har jeg ikke noe å klage på, men så blir de oppdatert 4 ganger i året.

Via Garmin-min side, så skal du finne dashboard eller hva det heter. Når jeg kobler opp Nuvi og går dit, så sjekker den selv hva som eventuellt skal oppdateres.

Gjest Bob saget
Skrevet

GPs har blitt delvis som med mobil. De selges billig og så tjener de rått på kartoppdateringer. Livstid høres veldig imponerende ut, men sannheten som faktisk står med liten skrift er for det første at det kun gjelder den GPS'en man tegnet avtalen for, og at det er et faktum at de skifter kartsystem med jevne mellomrom.

Skrevet

Min hadde et prøveab på fotobokser inkludert, men oppdateringene må jeg abonnere på. Det eneste problemet mitt er at kartoppdateringene (hele Europa) er så store at de ikke får plass. Jeg har kjøpt 8 GB minne i tillegg, men av en eller annen grunn så blir ikke denne tatt i bruk når jeg oppdaterer. Jeg har ikke brydd meg så mye om det til nå. Kartene har jeg ikke noe å klage på, men så blir de oppdatert 4 ganger i året.

Via Garmin-min side, så skal du finne dashboard eller hva det heter. Når jeg kobler opp Nuvi og går dit, så sjekker den selv hva som eventuellt skal oppdateres.

Ja, har vært inne på siden der, men finner kun betalingsfotoboks. Hmmm...kanskje det var noe prøve for meg også?

Får du slettet de gamle kartene når du oppdaterer til de nye da? Da er det jo meningen du skal på plass

Har fått oppdatert fotobokser inntil juli 2010 gratis nå så det blir moro å se om det funker :)

Skrevet

GPs har blitt delvis som med mobil. De selges billig og så tjener de rått på kartoppdateringer. Livstid høres veldig imponerende ut, men sannheten som faktisk står med liten skrift er for det første at det kun gjelder den GPS'en man tegnet avtalen for, og at det er et faktum at de skifter kartsystem med jevne mellomrom.

Har skjønt at livstidsoppdateringene kun gjelder den gps`n det blir bestilt til. Faktisk derfor jeg "vurderte" en ny gps i steden ;)

Det er jo meningen at vi skal ha slike duppeditter noen år da så hvis det så er jo prisen grei. Men det forutsetter jo at oppdateringene og kartene for fremtiden fungerer på gps`n da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...