Gå til innhold

Registrering av cv for aktuelle arbeidsgivere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som kjenner til gode, seriøse steder på nett å registrere cv for fast jobb? Tenker ikke på nav, vikarbyråer, men andre aktører i markedet. Alt for lenge siden dette har vært aktuelt, så har ikke oversikten over hvor man gjør dette nå for tiden.

Mary Poppins
Skrevet

Manpower, Adecco, Kelly Services, Proffice, Keypartner, Bjørn Fjell for å nevne noen :-)

Skrevet

Manpower, Adecco, Kelly Services, Proffice, Keypartner, Bjørn Fjell for å nevne noen :-)

Ikke vikarbyråer, men andre steder.

Skrevet

LinkedIn? Ikke helt i samme gate men..

Mary Poppins
Skrevet

Men det er faste stillinger på de jeg nevnte også.

Tror ikke det er så mye annet å velge mellom. Alle jeg kjenner som er ute etter fast jobb går gjennom disse byråene. Jeg jobber i shipping, og vi ansetter ofte gjennom Manpower.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg ville kontakte aktuelle arbeidsgivere og forhøre meg om en evt. jobb, og levere CV personlig til de, samtidig som jeg ville følge opp henvendelsene.

Jeg ville gjerne ha litt mer jobb og ringte til et regnskapskontor for å høre om de var interessert i å gi meg en liten jobb, som jeg ville kunne utføre hjemmefra. Da innehaveren fikk vite kvalifikasjonene mine fikk jeg tilsagn om jobb med en gang.

Skrevet

Jeg ville kontakte aktuelle arbeidsgivere og forhøre meg om en evt. jobb, og levere CV personlig til de, samtidig som jeg ville følge opp henvendelsene.

Jeg ville gjerne ha litt mer jobb og ringte til et regnskapskontor for å høre om de var interessert i å gi meg en liten jobb, som jeg ville kunne utføre hjemmefra. Da innehaveren fikk vite kvalifikasjonene mine fikk jeg tilsagn om jobb med en gang.

Nå var det ikke det jeg lurte på ;). Som sagt - jobbdatabaser på nett som ikke er tilknyttet vikarbyråer - det er det jeg er ute etter :).

Skrevet

Men det er faste stillinger på de jeg nevnte også.

Tror ikke det er så mye annet å velge mellom. Alle jeg kjenner som er ute etter fast jobb går gjennom disse byråene. Jeg jobber i shipping, og vi ansetter ofte gjennom Manpower.

Takker for info.

Skrevet

De fleste arbeidsgivere idag bruker vikarbyråene for å skumme linjene med søknader.

I de fleste jobbannonsene står der at det er mulighet for fast ansettelse.

Dette gjør de for å lette sitt eget arbeide med å finne egnede arbeidstakere, da er man vikar i feks 3 mnd ( prøvetiden ) også blir man ansatt siden om de finner deg intressan for jobben, da slipper de å stadig måtte ha noen på prøve som ikke passer inn.

Så å få seg en ny jobb uten å måtte gå innom Nav, Manpower, Proffice, Personalhuset, Veksthuset, Adecco osv... vil kansje vise seg å være vanskelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...