Gjest Blå følelser Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Jeg har ingen sympati med demostrantene, men at ungen kom til skade er jo selvfølgelig synd. http://www.vgtv.no/?id=31416&category=1 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 [Jeg regner med at det er det samme som dette: http://www.dagbladet.no/2010/08/02/nyheter/frankrike/politi/menneskerettigheter/12811384/] Nei, sympati er tydeligvis ikke din sterke side. Dette var ikke en demonstrasjon, men en brutal utkastelse. Og en skam for Europa! 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 [Jeg regner med at det er det samme som dette: http://www.dagbladet.no/2010/08/02/nyheter/frankrike/politi/menneskerettigheter/12811384/] Nei, sympati er tydeligvis ikke din sterke side. Dette var ikke en demonstrasjon, men en brutal utkastelse. Og en skam for Europa! ''Dette var ikke en demonstrasjon, men en brutal utkastelse.'' Det var fjerning av en ulovlig teltleir. 0 Siter
Gjest Blå følelser Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 [Jeg regner med at det er det samme som dette: http://www.dagbladet.no/2010/08/02/nyheter/frankrike/politi/menneskerettigheter/12811384/] Nei, sympati er tydeligvis ikke din sterke side. Dette var ikke en demonstrasjon, men en brutal utkastelse. Og en skam for Europa! Dette er mennesker som ikke har fått oppholdstillatelse og bosetter seg ulovlig i en makeshift teltleir. Jeg har ingen sympati med mennesker som tar seg til rette på den måten. Samfunnet må ha orden og regler. Sklir det ut blir det kaos. 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Dette er mennesker som ikke har fått oppholdstillatelse og bosetter seg ulovlig i en makeshift teltleir. Jeg har ingen sympati med mennesker som tar seg til rette på den måten. Samfunnet må ha orden og regler. Sklir det ut blir det kaos. ''Samfunnet må ha orden og regler'' Nettopp. Politiet bryter reglene. 0 Siter
Gjest Blå følelser Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 ''Samfunnet må ha orden og regler'' Nettopp. Politiet bryter reglene. Politiet er dem som håndhever lover og regler. 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Politiet er dem som håndhever lover og regler. Ja, og de må følge reglene selv. Det er utgangspunktet. Hvis de selv bryter loven så har de selvsagt ikke noe med å forvente at andre ikke gjør det samme som dem. 0 Siter
Gjest Blå følelser Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Ja, og de må følge reglene selv. Det er utgangspunktet. Hvis de selv bryter loven så har de selvsagt ikke noe med å forvente at andre ikke gjør det samme som dem. Har de brutt loven i dette tilfellet? 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Har de brutt loven i dette tilfellet? Ja, den type behandling av mennesker er åpenbart ikke lov. 0 Siter
Gjest Blå følelser Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Ja, den type behandling av mennesker er åpenbart ikke lov. Å ta mennesker med makt som bryter loven gjør politiet hver eneste dag, også i Norge. Det er lov. 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Å ta mennesker med makt som bryter loven gjør politiet hver eneste dag, også i Norge. Det er lov. 1) Maktanvendelsen skal ikke være urimelig. 2) Her er det snakk om et lite barn. 0 Siter
Gjest Blå følelser Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 1) Maktanvendelsen skal ikke være urimelig. 2) Her er det snakk om et lite barn. ''1) Maktanvendelsen skal ikke være urimelig.'' Maktanvendelsen skal stå i forhold til den motstanden Politiet møter. I dette tilfellet var maktanvendelsen på sin plass, mener jeg. ''2) Her er det snakk om et lite barn.'' Det var et uhell. Politiet så ikke barnet. 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 ''1) Maktanvendelsen skal ikke være urimelig.'' Maktanvendelsen skal stå i forhold til den motstanden Politiet møter. I dette tilfellet var maktanvendelsen på sin plass, mener jeg. ''2) Her er det snakk om et lite barn.'' Det var et uhell. Politiet så ikke barnet. Hvordan vet du at politiet ikke så barnet? 0 Siter
Gjest Blå følelser Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Hvordan vet du at politiet ikke så barnet? Fordi jeg tror på det Politiet sier. 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Fordi jeg tror på det Politiet sier. Nettopp! :humrer: 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Hvordan vet du at politiet ikke så barnet? Det var skjult bak på ryggen til moren. Det ser du helt tydelig i videoen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.