Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Du er en kverrulant! Jeg er fristet til å endre på et sitat fra Churchill: "..og du er dum, men jeg kan slutte å kverulere"! 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Jada, det er det. Liker bedre åpenhet. Den som ikke har noe å skjule, trenger ikke å gjemme seg. :-) Så da bør alle gå nakne? 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 ''Jeg vil ikke at staten skal bestemme hva slags klær folk skal bruke. Jeg vil derimot ha forbud mot maskering av ansiktet i en undervisningssituasjon i et klasserom'' Signerer. Det er jo å regulere klesdrakten. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Ja, for en burka vekker selvsagt ikke oppsikt, så det er det perfekte gjemmestedet! *LOL* Burka... Tenk å kunne gjemme seg inne i en slik, og kunne være anonym (såfremt man er i lag med flere burkakledde). Trenger ikke påtvinge frem noen smil dersom man ikke smiler naturlig. Trenger ikke tenke påkledning i hverdagen, siden burkaen skjuler alt. Trenger ikke merke tilnærming av idioter av motsatt kjønn. Ikke bare dumt dette vel? 0 Siter
Gjest Tantrum Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Jeg er fristet til å endre på et sitat fra Churchill: "..og du er dum, men jeg kan slutte å kverulere"! Pass deg så du ikke blir utestengt igjen. Jeg sier ikke mer! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Så da bør alle gå nakne? He he, nei selvsagt ikke. Men vi må da kunne se ansiktene på hverandre. Ellers blir det bare utrivelig og litt skummelt, synes jeg. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Det endrer egentlig svært lite på noe som helst. Det handler bare om en fæl trang til å detaljkontrollere andre mennesker. Med vennlig hilsen Du vet allerede hva jeg mener, saa du kan faa diskutere i fred med noen andre:) 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Fryktelig er ditt ord. Det skaper også bare uorden i "siste 100". ''Det skaper også bare uorden i "siste 100".'' Jeg tror ikke det er noen her som er så dumme at de ikke klarer å håndtere det? 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Så da bør alle gå nakne? Begynner du å bli desperat nå? *rister på hodet* I en undervisningssituasjon kan man bruke de klærne man måtte ønske, så lenge man ikke dekker til ansiktet. Altså ikke maskerer seg. Vanskeligere er det ikke;) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Så da bør alle gå nakne? Høres fint ut, synes jeg. Bare litt kaldt på vinteren, kanskje. ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Burka... Tenk å kunne gjemme seg inne i en slik, og kunne være anonym (såfremt man er i lag med flere burkakledde). Trenger ikke påtvinge frem noen smil dersom man ikke smiler naturlig. Trenger ikke tenke påkledning i hverdagen, siden burkaen skjuler alt. Trenger ikke merke tilnærming av idioter av motsatt kjønn. Ikke bare dumt dette vel? ''Trenger ikke merke tilnærming av idioter av motsatt kjønn. '' Jeg mistenker at SDD har en burka-fetisj! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Pass deg så du ikke blir utestengt igjen. Jeg sier ikke mer! ''Jeg sier ikke mer!'' Så fint! 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Du er en kverrulant! Det er ingen nyhet;) 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 He he, nei selvsagt ikke. Men vi må da kunne se ansiktene på hverandre. Ellers blir det bare utrivelig og litt skummelt, synes jeg. Nåja, jeg synes folk skal få velge klær selv. Det er bare i kommunistiske og høyre-ekstreme land at staten bestemmer hvordan man skal kle seg. 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Høres fint ut, synes jeg. Bare litt kaldt på vinteren, kanskje. ;-) Tja - en mengde nakne mennesker finner ofte en løsning på det! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Burka... Tenk å kunne gjemme seg inne i en slik, og kunne være anonym (såfremt man er i lag med flere burkakledde). Trenger ikke påtvinge frem noen smil dersom man ikke smiler naturlig. Trenger ikke tenke påkledning i hverdagen, siden burkaen skjuler alt. Trenger ikke merke tilnærming av idioter av motsatt kjønn. Ikke bare dumt dette vel? Slett ikke dumt, nei... Ønsker meg burka hver morgen for å hente avisen i postkassen :-) 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Begynner du å bli desperat nå? *rister på hodet* I en undervisningssituasjon kan man bruke de klærne man måtte ønske, så lenge man ikke dekker til ansiktet. Altså ikke maskerer seg. Vanskeligere er det ikke;) Og igjen vil du detaljeregulere hvordan kvinner skal kle seg. Hva med forskjellige farger? Får kvinner bruke grønt, for eksempel? 0 Siter
Sør Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Du vet allerede hva jeg mener, saa du kan faa diskutere i fred med noen andre:) :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest mosegaard Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Så overformyndersk av deg. Det må du gjerne mene;) 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Det er jo å regulere klesdrakten. Man kan jo bare ikke gå kledd i hva man vil? Det forstår sikkert du også. Når noen går kledd i burka, er det umulig å bli kjent med mennesket under. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.