Gå til innhold

Trusetråd:-)

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

På tide med hverdagslige tråder igjen. Jeg kaster aldri trusene mine før det har gått hull på dem. Når jeg kjøper nye truse ligger de nederst og blir først brukt når det er blitt for få av de gamle eller hvis jeg skal kle meg pent og stæsje meg;-) De nye trusene blir spart. Jeg tenker økonomi og kaster ikke brukbare ting.

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• Mary Poppins

4

• Lillemus

3

• Maximia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest wedgie
Skrevet

''Jeg tenker økonomi og kaster ikke brukbare ting.''

Det er fornuftig.

brilleslangen
Skrevet

gris

hvorfor det? Jeg tar det for gitt at segunda vasker trusene sine. så da er vel ikke de gamle noe mer grisete enn de nye. Jeg synes det høres fornuftig ut å bruke opp de gamle først. Om man ikke akkurat venter til det er gått hull i dem, så iallfall kan man vente med å kaste dem til de er betydelig slitt/ utvasket/slett ikke ser bra ut lenger..

Skrevet

Jeg kaster dem når de begynner å bli utvasket, misfarget og stygge....

Gjest ingen nick
Skrevet

Jeg synes ofte at strikken blir dårlig i trusene og da sitter de ikke godt lengre og da kaster jeg de, eller de kommer nederst i bunken. Jeg fornyer trusseparken med jevne mellomrom og kjøper gjerne flere par i slengen (ta tre og betal for to).

Skrevet

Jeg kaster dem når de begynner å bli utvasket, misfarget og stygge....

me too :-)

Skrevet

Jaha! Da jeg ryddet etter min mor fant jeg nederst i skuffen ikke mindre enn 23 par nye truser i orginalforpakning, Sammen med nye strømper, strømpebukser og annet helt nytt, ubrukt undertøy. Sånn sett var det ikke økonomisk.

Gjest enkelt og greit det
Skrevet

Om jeg kjøper nye truser så er det fordi jeg har bruk for dem, så da kaster jeg de gamle.

Det gjør jeg med alt av klær: 5 plagg in = 5 plagg ut f eks.

Gjest segunda
Skrevet

Jaha! Da jeg ryddet etter min mor fant jeg nederst i skuffen ikke mindre enn 23 par nye truser i orginalforpakning, Sammen med nye strømper, strømpebukser og annet helt nytt, ubrukt undertøy. Sånn sett var det ikke økonomisk.

Jeg kan umulig ta alle truser i bruk med engang i tilfelle jeg skulle dø.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kan umulig ta alle truser i bruk med engang i tilfelle jeg skulle dø.

Men hvorfor kjøpe før du trenger?

Skrevet

Endelig en hverdagslig tråd! :0D

Jeg synes gode truser er vanskelig å få tak i jeg. Dessuten er 123 kroner for en truse som veier 0000,2 gram og er gjennomsiktig altfor mye!

Truser med søm som følger den "naturlige" sømmen *host* MÅ være oppfunnet av en mann. For vondere truser skal man lete lenge etter!

Stringtruser er tydelig ut nå. Og jeg sliter med å venne meg til mer "aldersadekvate" undiker...

Sånne boxere har alltid så "korte bein" at de bare legger seg som syltestrikk rundt innsiden av låret, så får man fine "ridebuksene" i alle klær og blodstopp i beina.

Og hipsters ruller seg til syltestrikk hele veien rundt øverst liksom, så man får muffintop og saftige "hakk" på hver hofte. (Surra svinesteik)

Microfiber er fint, det klemmer ikke.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Om jeg kjøper nye truser så er det fordi jeg har bruk for dem, så da kaster jeg de gamle.

Det gjør jeg med alt av klær: 5 plagg in = 5 plagg ut f eks.

Så du kaster klær, bare med den begrunnelse at du har kjøpt noe nytt? Får håpe du lar det gå til Fretex, da...

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å kjøpe nye truser før man trenger det, og bare la de ligge i skuffen. Jeg har mange truser, de fleste er string fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel i, og det er det jeg synes ser finest ut under bukser, skjørt osv. Noen er helt hverdagslig, noen er søte og noen er sexy:-) Når en av mine truser begynner å se slitne ut, så kaster jeg de.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes gode truser er vanskelig å få tak i jeg. Dessuten er 123 kroner for en truse som veier 0000,2 gram og er gjennomsiktig altfor mye!

Truser med søm som følger den "naturlige" sømmen *host* MÅ være oppfunnet av en mann. For vondere truser skal man lete lenge etter!

Stringtruser er tydelig ut nå. Og jeg sliter med å venne meg til mer "aldersadekvate" undiker...

Sånne boxere har alltid så "korte bein" at de bare legger seg som syltestrikk rundt innsiden av låret, så får man fine "ridebuksene" i alle klær og blodstopp i beina.

Og hipsters ruller seg til syltestrikk hele veien rundt øverst liksom, så man får muffintop og saftige "hakk" på hver hofte. (Surra svinesteik)

''Sånne boxere har alltid så "korte bein" at de bare legger seg som syltestrikk rundt innsiden av låret, så får man fine "ridebuksene" i alle klær og blodstopp i beina.

''

Hehe, fine beskrivelser!

Jeg synes rimelige hipstere/boxere fra Pierre Robert er behagelige (men ikke sexy) hverdagstruser. Likeså Calidas truser. Fordelen med slike er at de tåler mye skikkelig vask.

Når jeg skal pynte meg ørlite liker jeg å ha noe mer sexy! Slikt koster, men rekker jo knapt å bli utslitt :/.

Skrevet

lol :)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å kjøpe nye truser før man trenger det, og bare la de ligge i skuffen. Jeg har mange truser, de fleste er string fordi det er det jeg føler meg mest komfortabel i, og det er det jeg synes ser finest ut under bukser, skjørt osv. Noen er helt hverdagslig, noen er søte og noen er sexy:-) Når en av mine truser begynner å se slitne ut, så kaster jeg de.

Jeg kjøper ikke truser før jeg trenger det. Jeg pleier bare å legge dem nederst slik at jeg bruker de gamle først. Etterhvert så tar jeg dem frem når jeg kaster flere av de gamle. Klesvasken blir ikke styrt av trusene mine.

Gjest Elextra
Skrevet

For noen år siden brukte jeg nesten bare string jeg også, men har vel egentlig bestandig synes at andre truser både er mer behagelig og føles mer hygienisk. Nå bruker jeg omtrent bare hipstere/boksere.

Men mine mer sexy undertøyssett består vel fortsatt mest av stringtruser :-). De tåler bare finvask, men rekker jo knapt å bli utslitt... (sier noe om at det mer sexy ikke brukes så ofte).

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjøper ikke truser før jeg trenger det. Jeg pleier bare å legge dem nederst slik at jeg bruker de gamle først. Etterhvert så tar jeg dem frem når jeg kaster flere av de gamle. Klesvasken blir ikke styrt av trusene mine.

''Klesvasken blir ikke styrt av trusene mine.

''

Ikke? Hehe.

Mary Poppins
Skrevet

For noen år siden brukte jeg nesten bare string jeg også, men har vel egentlig bestandig synes at andre truser både er mer behagelig og føles mer hygienisk. Nå bruker jeg omtrent bare hipstere/boksere.

Men mine mer sexy undertøyssett består vel fortsatt mest av stringtruser :-). De tåler bare finvask, men rekker jo knapt å bli utslitt... (sier noe om at det mer sexy ikke brukes så ofte).

Hehe :-)

Jeg er ikke noe glad i hipsters. Jeg føler jeg har på meg så mye under buksene når jeg går i hipsters, så jeg eier faktisk kun én og den har jeg vel kun brukt en eller to ganger. Jeg føler meg sexy i string så derfor trives jeg best i det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...